اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      القراءة كانت آفتى بوقت ما .. و اكيد يوجد الكثيرين مثلى .. و للكتاب الورقى مذاق خاص .. و نظرا لارتفاع ثمنه حل محله الكتاب الالكترونى .. هنا اقدم لكم كتاب احتار الكثيرين فى توصيفه .. هل هو رواية ام قصص قصيرة .. و لكنه فعلا يستحق القراءة .. امام العرش تحميل قراءة اون لاين تحياتى
    • 5
      فيما يبدو أنه رد فعل على حكم براءة قذاف الدم وكشف صفقة الخمسين مليون اللى لهفها عصام الحداد وصفقة المليار بتاع مرسى لتسليمه للسلطات الليبية ليبيا تقطع العلاقات مع مصر روسيا اليوم: ليبيا تمنح السفير المصري 48 ساعة لمغادرة البلاد وتقرر قطع العلاقات مع مصر.
    • 38
      عمال اتابع الموضوع من ساعة كده على الجزيرة مباشر وقرات كمان الخبر على التليفزيون المصري على كل المغتربين والمغتربات اللي معاهم رقم قومي من قبل تاريخ 27 سبتمبر - ماحدش يسالني ليه - إنهم يدخلوا على موقع اللجنة العليا للانتخابات ويسجلوا أسمايهم في الفترة من 10 نوفمبر إلى 17 نوفمبر عشان يقدروا يشاركوا في الإنتخابات البرلمانية الموضوع محتاج كلام كتير قوي قوي
    • 6
      أنا فرحانة بينا صحيح .. فرحانة و حا أحسدنا مش معقول كوووووول الناس دى الحلووة و المحترررمة فى حتة واحدة خمسة فى وشى و النهاردة الخميس 5 شهر خمسة سنة الفين و خمسة !! صحيح إيه اللى لمنا كلنا دا نا حاسة إنى أقل واحدة ... دانا بجد بجد لما آجى أخش محاورات المصريين أبقى عاوزة أمشى على طراطيف صوابعى .. أبقى عاوزة آخد ناس كتير بالحضن .. فى ناس أبقى عاوزة أبوس إيدها .... و ناس عاوزة أعيط على كتفها حقيقى الفرحة مش سايعانى دى مصر حلووووووة بشكل .. أنا ما تق
    • 29
      زى النهاردة الاسبوع الجاى حيكون شم النسيم كل سنة وحضراتكم طيبين واهى فرصة نتعرف فيها على اصله وفصله وعادات المصريين اليوم ده بس للامانة انا سمعت انه حرام الاحتفال بشم النسيم واكل الفسيخ وكده ومش عارفة مدى حرمته صراحة لكن احنا عامة الفسيخ شغال معانا طول الوقت انا والبت بتى لكن الصبيان وابوهم دايما بيستنكروا وبيشجوبوا كل ماادخل الفسيخ البيت لكن ولو اللى مش عجبه يرحل ههههههههههه شم النسيم هو واحد من أعياد مصر الفرعونية، وترجع بداية الاحتفال به إلى ما يقرب من خمسة آلاف عام، أي نحو عام (
  • أضف...