اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لمغتربين استراليا اتمني تساعدني وتنصحوني

Recommended Posts

جوزي قدم علي البيرمنت لاستراليا وطلعت حاليا المفروض نسافر سيدني وجوزي مهندس ولسا هيدور علي شغل هل هيلاقي بسهوله في سيدني ولا ملبورن الشغل فيها احسن  ولا صعب هل هتعب اوووي في الاول وكمان عندي دهب شرياه من مصر هل ممكن ابيعو لو حصل اي ظرف عارفه الغربه صعبه بس عاوزه اعرف تجاربكم ممكن تهون علياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وبالنسبه للسكن هل ينفع يتملك افضل ولا ايجار 

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      افضل المدن للعيش كأسرة في استراليا و ايهما افضل استراليا ام كندا  
    • 0
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اريد ان اعرف ما الافضل عن السفر لدبي للعمل في الشريحة ؟ انا اسمع ان هناك دو , و اتصالات؟ من الاوفر و الاحسن ؟ في الاتصال و الانترنت
    • 3
      استاذ خالد ... أنا عندي مشكلة صغيرة - أنا اعمل بالسعودية في جدة - وزوجتي وبناتي الاثنتين كلهم تحت كفالتي . المشكلة إن من فترة وزوجتي وبناتي في مصر - فوجئنا بفقدان الجوازات المصرية - المهم بعد جهد والحمد لله تم استخراج الحوازات ليهم وتم الحصول علي موعد من شركة تسهيل وتم الحصول من السفارة علي تاشيرة بدخول زوجتي وبناتي .. السؤال اللي عايز اساله ، زوجتي وبناتي الاثنين تحت كفالتي ، سوف يأتون إن شاء الله بعد شهر الي جدة لتجديد الاقامة ، السؤال هنا بالنسبة ليهم ، هما مسجلين في الجوازات السعودية
    • 0
      انا طالب بكليه طب الاسنان . انا عايز اعرف ابدا المعادله او اجهز ليها ازاي و ايه الخطوات و بالنسبه لامتحان الانجليزي هيبقي ايه نظامه oet wla ilets
    • 11
      السلام عليكم و رحمة الله وبركاته انا صيدلي مصري و مقبل باذن الله علي تجربة الدراسة باستراليا بعد حوالي شهرين..(دبلومة تسويق)....لمدة سنتين و ان شاء الله حاحاول اعمل المعادلة هناك يا ريت لو اي حد عنده معلومات عن المعادلة او الدراسة باستراليا يتفضل ولو حد عايز معلومات عن التقديم انا في الخدمة
  • أضف...