اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest بسيوني
      9
      انا حبيت اعمل الموضوع ده علشان اتعرف على المصريين في المانيا وفي الشرق تحديدا. انا معنديش معلومات للدكاترة والصيادلة والكلام ده بس لو عندك سؤال عن حاجة تانية، إسأل يمكن اعرف اجاوبك. انا اسمي بسيوني. طبعا ده اللقب، بس بحبه 🙂   من المواضيع اللي بتناقش دائماً موضوع المصريين في الغربة وهل هم بيساعدوا بعض ولا لا. انا هتكلم عن نفسي. انا بحاول اساعد اي حد بس لما بحس ان الشخص ده بيستغلني طبعا بابعد عنه او انه بيحاول يعرفني علشان مصلحة. الامور دي بتبقي باينة من الأول. ايه أراءكم في الموضوع ده في الب
    • Guest En:Bahgat
      1
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة  انا طالب فى كليه الهندسة وخلصت اعدادى على خير الحمدللة  ودلوقتى المفروض اختار التخصص الى هدخلة ومحتار اوى  مع العلم ان التخصصات المتااحة  {هندسة بترول وعمارة وتخطيط وميكانيكا ومدنى ونظم وكهرباء } فياريت لو حد يعرف يفدنى  وجزاكم الله كل خير
    • 39
      محدش يعني بيتكلم من مصريين المانيا خالص يعني وكان مالهومش وجود , انتو فين في الخلق اللي موجودة هنا بس انا قصدي المصريين الجدعان مش النص الكم اللي بيقول لو شفت مصري اعمل نفسك مش مصري , انا اسف غير مرحب بيكم هنا انا بتكلم علي ولاد بلدي حبايب قلبي اللي والله احسن ناس فعلا انتو فين لا احنا مش متجمعين لااحنا مش معا بعض ,النص كم ياريت مايتكلمش منعا للاحراج اخوكماالمهندس احمد
    • 0
      لو سمحتو كنت عايزه اعرف حاجه وياريت الرد سريعا ..انا عايزه اسافر المانيا سياحه بس لوحدى وعندى 19 سنه ف عايزه اعرف الاوراق المطلوبه واعمل اى بالظبط ..ولو فى حد هناك انا عرفاه بس مش قريبى ينفع يبعتلى زيااره ولو مش هينفع الموضوع دا يكلفنى اد اى؟؟..بليز محتاجه رد سريعا  
    • 0
      السلام عليكم و رحمه الله و بركاته هل من الممكن تحويل تاشيره المانيا السياحيه إلى تاشيره لغه و ماهى أطول مده زمنيه ممكن اقعد بيها هناك ؟ و انزل على اى مدينه و اسجل فى اى معهد و محتاج معايا فلوس اد ايه ؟ وشكراً
  • أضف...