اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      بسم الله بمسي على الجميع....منتدى رائع جدا عرفت منه ان المصريين لسه كرما بجد وللاسف ان اول مشاركاتي طلب مش افادة بس معلش استحملوني :)) اولا انا صيدلي جالي عقد في شركة سعودي مرتب كويس وااسكن تمام بس المشكلة ان هما لما كلموني عشان اروح امضي العقد لقيت كل الناس اللي معايا جايلهم التأشيرة صيدلي وانا اختصاصي تسويق!!!! قالولي ده بيبقى حسب التاشيرات الموجودة لو في صيدلي ماشي لكن لما التاشيرات خلصت على حظي جت كده :( وانا مفروض ابدأ في الاجراءات اللي انتم عرفينها دي من يوم السبت،ومحتاج رايكوا في كذا
    • 6
      خطبت بنت يتمناها أي شاب في العالم فيها كل المواصفات اللي يتمناها أي شاب وهي يتمية الأب منذ طفولتها ، وليس لها أخوات ذكور .. لذلك لاحظت في بداية خطوبتنا أنها خائفة جدا مني ! ثم مرت سنة ونصف .. وفوجئت بسيل من الحب من تجاهها ... بشكل ضخم .. وأحسست أنني اصبح أشكل كل شيء لديها في الدنيا .. واحسست بحب جارف الحب والقبول .. وفرحت فرحت جدا بهذا الحب الذي بحثت عنه طول عمري ! ولكن الأمور سارت رويدا لطريق خطير .. طريق يجعلني فعلا الأن خائف من خطيبتي ! إنها تحبني لدرجة غريبة ! تجعلني ا
    • 68
      عريس... دخلة الشهري 1500 جنيه فقط.. شقته في اقاصي بلاد المسلمين.. بيشتغل محاسب في شركة ادوية الصبح وبعد الضهر في مشروع اداوت طبيه بينه وبين جوز اخته (شاش وسرنجات وكدا) عربيته نيقا.. الل هيا عربية الشركة اصلا.. جوز اخته في السعودية ف هوا اللي مسؤول عن المشروع هنا (المشروع دا عبارة عن مصنع صغير في شقة) عصامي.. بنا نفسه ينفسه لآنه من عيلة متوسطة واصلهم صعايدة عنده 3 اخوات واخين البنات متجوزين و وولد في الخليج من كلامه اول مرة دا شكله انسان عادي يعني لا ممتاز ولا قميء العيوب....(من وجهة نظري)
    • 0
      عديت بحور  ..  ومشيت جسور عشان أوصلك يا حبيبى من غير غرور .. نسيت الحور واخترتك انت يا حبيبى مالقيتش غير الجرى وراك         مالقيتش غير اللف وراك ودة كله عشان أوصلك يا حبيبى .. بايه تسوى الحياة من غيرك ..  يا حبيبى وحشنى النور اللى فى عينك.. ياحبيبى والظل اللى فى جفونك .. وليه تبعد عن حبيبك .. مالقيتش غير الجرى وراك         مالقيتش غير اللف وراك ودة كله عشان أوصلك يا حبيبى (Edited by ragab2 at 6:39 pm on Sep. 8, 2001)
  • أضف...