اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

21 الف جنيه في الشهر لكرم جابر - ليه ؟؟؟؟

KANE

Recommended Posts

http://arab.moheet.com/asp/cunt_show.asp?lol=1639124

اتحاد المصارعة المصري يقرر إيقاف كرم جابر

القاهرة : بعد توالي سقطاته التي زادت عن الحد فى الفترة الأخيرة ، يبحث اتحاد المصارعة المصري برئاسة محمد عبد العال في اجتماعه الذي سيعقده خلال الأيام القليلة المقبلة توقيع عقوبة قاسية ضد المصارع كرم جابر لهروبه إلي أمريكا بدون علم الاتحاد للعب في إحدي البطولات الأمريكية التي ستقام خلال شهر ديسمبر المقبل ضمن أعياد الكريسماس غير المدرجة في أنشطة الاتحاد الدولي . وأكد رئيس الاتحاد أن هذه الحادثة وقعت من اللاعب بمشاركته في إحدي البطولات الوهمية قبل بطولة العالم التي أقيمت بالمجر دون علم الاتحاد وأدت إلي إصابته وعدم مشاركته في بطولة العالم بالمجر ، ولثاني مرة تتكرر منه بالرغم من أن الاتحاد حاول جاهداً احتواء اللاعب لما له من مواصفات المصارع الذهبي وحاول أن يضمه إلي أسرته من خلال الراتب الشهري الذي يحصل عليه ويبلغ 3 آلاف جنيه ثم مرتب شهر آخر من وزارة الشباب يبلغ 5 آلاف جنيه هذا علاوة علي انه يحصل علي 3 آلاف جنيه من الأكاديمية البحرية بالإسكندرية وكذلك مبلغ كبير شهري من الوزير سامح فهمي وزير البترول ويبلغ 10 آلاف جنيه . وأضاف عبدالعال ان عدم رضاء كرم جابر بكل هذه المميزات وتصرفاته غير الحكيمة دائما والتي وضعت الاتحاد تحت ضغط نفسي بهروبه وعدم انتمائه لمصر التي أعطته الكثير ، ولهذا فالاتحاد لن يتهاون فى إيقاف جابر لمدة موسمين حسب اللائحة . وأشار إلي أن اتحاد المصارعة لن يقف علي لاعب واحد فلديه العديد من المصارعين الأبطال ذوي الأخلاق الكريمة مثل محمد عبد الفتاح الشهير بـ »بوجي« والذي نوليه اهتمام كبير به .

:lol: :D

"نحن شعب ينتحر -بمزاجه- إنتحاراً جماعياً ببطء كين

~~~~~

قال رسول الله صلى الله عليه و سلم : "انها ستكون سنون خداعات .. يخون فيها الأمين ويؤتمن فيها الخائن .. ويكذب فيها الصادق .. ويصدق فيها الكاذب .. وينطق فيها الرويبضة .. قالوا وما الرويبضة يا رسول الله ؟ قال : الرجل التافه يتكلم فى أمر العامة

~~~~~

فكيف إذا جئنا من كل أمة بشهيد وجئنا بك على هؤلاء شهيدا (41) يومئذ يود الذين كفروا وعصوا الرسول لو تسوى بهم الأرض ولا يكتمون الله حديثا (42){النساء}

رابط هذا التعليق

انت عارف جوزية بياخد كام ؟؟؟؟؟؟؟؟

ولا بالاش جوزية انت عارف ان الفاشل اللى اسمه حسن شحاتة بياخد 40 الف جنيه وده لو اتنطط مش خياخد الميدالية اللى خدها كرم جابر...

كرم مش حيفضل رياضى اكتر من عشر سنين بعد كدة حيكبر يعنى لازم يأمن مستقبله علشان يعيش كويس ومش كتير عليه 4 او 50 الف فى الشهر باعتبار اللى حققه انجاز حقيقى

من يهن يسهل الهوان عليه مـا لجرح بميـت إيـلام
رابط هذا التعليق

لا مؤاخذة يا جماعة هادخل في الموضوع عرض بس

أصل أنا عندي أمية رياضية مستفحلة

هو مين كرم جابر اللي عمالين تقروا عليه من إمبارح ده ؟ mfb:

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : ( ما كان الرفق في شيء إلا زانه ، ولا نزع من شيء إلا شانه)

( صحيح الجامع 5654).

رابط هذا التعليق

كلام قطز مظبوط طبعا واللي يجيب ميدالية ذهبية بعد خمسين سنة جفاف يستحق أكتر من كده كفاية أنه أفضل واحد في العالم في مجاله حتى لو كان مجال هايف في نظر البعض لكنه معترف بيه في العالم كله ومسجل في تاريخ مصر زي الأبطال العظام اللي بنفخر بيهم لحد دلوقت ( سيد نصير خضر التوني وغيرهم )

مفيش حياة إلا عند غيرك تعيش في خيره ويعيش في خيرك

"فؤاد حداد"

رابط هذا التعليق

لا مؤاخذة يا جماعة هادخل في الموضوع عرض بس

أصل أنا عندي أمية رياضية مستفحلة

هو مين كرم جابر اللي عمالين تقروا عليه من إمبارح ده ؟  :D

وسع شويه ياحلاوه بيه وخدني جنبك. :D

اعتقد انه بتاع مصارعه

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

كدة يا سقراط وانت يا حلاوة بيه......

وانا اللى فاكركم ناس رياضيين وبتشيلوا حديد زى ما قال شعبولا

كرم جابر هو اول مصرى يفوز بالميدالية الذهبية فى الاولمبياد منذ ما عرفش كام سنة وهو اللى عمل للرياضة المصرية منظر بعد ما كانت تصعب على الكافر.....

وطبعا هو بيلعب مصارعة زى ما قال سقراط.....

بس لى سؤال انتم عايشين فى مصر ؟؟؟؟؟

من يهن يسهل الهوان عليه مـا لجرح بميـت إيـلام
رابط هذا التعليق

كدة يا سقراط وانت يا حلاوة بيه......

وانا اللى فاكركم ناس رياضيين وبتشيلوا حديد زى ما قال شعبولا

كرم جابر هو اول مصرى يفوز بالميدالية الذهبية فى الاولمبياد منذ ما عرفش كام سنة وهو اللى عمل للرياضة المصرية منظر بعد ما كانت تصعب على الكافر.....

وطبعا هو بيلعب مصارعة زى ما قال سقراط.....

بس لى سؤال انتم عايشين فى مصر ؟؟؟؟؟

للامانه

انا قلت انه بتاع مصارعه

عشان :D

بص كده تاني سطر في اول الصفحه

ايوه ............... اتحاد المصارعه

هو اتحاد المصارعه هيوقف لاعب بتاع ايه غير مصارعه :wub: :D

تحياتي

سقراط. :D

<span style='font-family: Arial'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'><span style='color: blue'><strong class='bbc'><br />زوجتي الحبيبه ، امي الغاليه ، حماتي الطيبه<br /><br />برجاء تجهيز مايلي يوم وصولي لأرض المحروسه :<br /><br />باميه باللحم الضاني ، محشي ورق عنب ، كباب حله ، قلقاس باللحمه ،نص دستة زغاليل محشيه ، بطه راقده على صينية بطاطس ، وزه متشوحه كفتح شهيه ، صينيه رقاق ، موزه مشويه على الفحم ، سلطة طحينه بالليمون ، مية "دقه" ، ملوخيه بالارانب ، شربة فرخه بلدي بالحبهان والمستكه، برميل تمرهندي............... وكفايه كده عشان انام خفيف.<br /><br />سقراط المصري<br /></strong></span></span></span>

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...