اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      لا اعتد بثرثرة المايكروباص و جنرالات المقاهي و لكني وجدتهم يتسابقون للمشاركة في مهاجمة مصر ما سبق كان استهلالا لابد منه من ايام قرأت خبر بدء ارسال قناتين من لندن لمهاجمة مصر وفي تويتر اقرأ كثير البذاءات علي النظام في مصر  هل من يوجه لهم عبارة رمسيس الثاني ايها الاقوياء … انظروا الي اعمالي و إيأسوا
    • 0
      أتذكر منشورا ينتمى لنوعية الكوميديا السوداء انتشر لفترة على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك يقول: لو خيرتك بعرض المقال كاملاً
    • 5
      السلام عليكم انا مقيم بالرياض وعاوز اطلع اقامة لمولود اتولد فى مصر لما بدخل على البنك الاون لاين وادخل رقم الحدود بتطلعلى التكلفة 2500 مش 2000 هل هيا اتغيرت وبرده جربت من الماكينة 2500 ياريت لو حد يفيدنى ولما جربت من نظام ابشر بدخل على الجوازات واصدار اقامة بلاقى االاسم ورقم الحدود بس لما بضغط عليه بيطلع خطا بالاحمر Person has no occupation جزاكم الله خير مقدما
    • 1
      السلام عليكم من فتره كنت قريت هنا فى احدى الموضوعات عن تجربة تعارف بأجنبيه من انجلترا وكيفية الزواج منها والسفر معها وكان فيه مناقشه حول اجراءات الزواج والاقامه وكيفية الحصول على الجنسيه عاوز اعرف هل الاجراءات دى سهله وأقدر فعلا احصل على اقامه وجنسيه وعمل بعد الزواج؟ وهل ما زال فيه مده حوالى 3 سنين علشان اقدر احصل على الامتيازات دى ولا بمجرد الزواج ولا ايه بالظبط؟ لأنى شفت موضوعات كتيره كلها آراء مختلفه أرجو التوضيح ولو فيه مصدر لمواقع التعارف تكون مواقع كويسه فعلا ياريت حد يحط لنا الل
    • 0
      اخوانى الاعزاء اعضاء المنتدى انا حاليا فى كندا فى زياره وانا متزوج كنديه وعندى طفلين الحقيقه انا جيت زياره وانا ناوى انى هبدا فى اوراق الاقامه وانا هنا وفعلا بدات وخلصت الكشف الطبى لكنى فوجئت انهم طالبين منى صحيفه حاله جنائيه لكل الدول اللى عشت فيها قبل كدا انا عارف طبعا انى غلطان انى مدورتش وسالت قبل ماجى لكن قدر الله وماشاء فعل المهم انى عشت قبل كدا فى الامارات وفى كوريا الجنوبيه والمشكله انى عايش هنا كمان فى نيوبرونزويك ومش عارف ازاى اجبلهم صحيفه حاله جنائيه من الامارات ومن كوريا وكمان ط
  • أضف...