اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      منذ إعلان الحكومة المصرية عن مشروع العاصمة الإدارية الجديدة فى مؤتمر دعم وتنمية الاقتصاد المصرى فى 13 مارس 2عرض المقال كاملاً
    • 3
      شغل عالى جدا على موقع اللجنة العليا للانتخابات ... بروفيشونال بحق وحقيقى فى اول موقع مصرى تحديث كل ساعة لاعداد المصريين بالخارج اللى سجلوا بياناتهم بخريطة تقدر منها تعرف عدد اللى سجلوا فى دولتك وكل دولة فى العالم حاجة تفرح بجد السعووووووووووووووووووووووودية المركز الاول 58268 تم نقل مقرهم الانتخابى للخارج عايز اضحكم شوية لانى مبسوط دلوقتى : كان فى واحد رخم على الفيس بوك بيقول اعلى نسبة تصويت من امريكا واوروبا لانهم ناس متحضرين وعندهم ثقافة واللى فى السعودية متوسطى الثقافة والتعليم ..
    • 3
      أنا خلاصصصصصصصصصصصص قًلت جااااااااااااااااااااااااااااااااااي بقى أحنا عمالين نتكلم عن الثورة وعن الخروج من المأزق ويجيلي مكالمة من أخويا وبعض الأصدقاء في مصر دلوقت من 5 دقايق.. لقيت أخويا بيقول لي ( وحواليه زحمه مش فاهمها ) : بسرعة إبعت لي صورة بطاقتك بالفاكس قلت له ليه ( فكري راح لموضوع تأسيس حزب 25 يناير وكده وأشتراكات الحزب ) قال : كنا هناك بنتظاهر في ميدان التحرير أمبارح فناس قالوا لنا إنهم بيفرقوا شقق في مدينة بدر بس بصورة البطاقة .. فجينا دلوقت وواقفين في الطابور وقالوا لنا هان
    • 5
      بسرعة يا زيزو أحسن عيوشة هاتترحل بكره وعاوزين نزفها ونغني لها الطقطوقة اللي بتألفها دلوقت كنت واثق من القرار ده .. لإن لازم واحده خدامة بواسة أيادي تسبق ستها سوزان على القناطر تسيء لها العنبر وتلف لها المحشي زي ما كانت بتعمل وهي وزيرة
    • 21
      يدق جرس الهاتف فى غرفة نوم الرئيس الساعة الثانية بعد منتصف الليل :excl: السكرتير الشخصى للرئيس: صباح كريم ياباشا ..... آسف جداً على الإزعاج بس الحقيقة الموضوع مستعجل مبارك بلهفة: فيه إييييييييييه..... حصل إنقلاب :o السكرتير: تف من بقك ياباشا مبارك: جمال وعلاء بخير :o السكرتير: بخير يافندينا .... إطمن سعادتك مبارك: وادى سوزان كويسه اهه ...... اومال فيه إييييييييييييه :o زكريا: أبداً يافندم .... بس وصلتنا أخبار إن فيه عبارة مصرية عليها 1400 راكب بتغرق فى البحر الأحمر وكان لازم نب
  • أضف...