اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تعبت من الوقفة ... مافيش كرسي ؟!!

Guest Grandma

Recommended Posts

انتي يتعملي خروج وتسجيل دخول كل مرة؟أصل أنا مش شايف أي حاجة تمنع أي عضو أو من الدخول.

وايه الرسالة اللي بتطلع لك؟

--

{وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ}(11){اَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ}(12)وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا يَعْلَمُونَ}(11)

ذو العقل يشقى في النعيم بعقله *** وأخو الجهالة في الشقاوة ينعم
مشكلة العالم هي أن الحمقى والمتعصبين هم الأشد ثقة بأنفسهم ، والأكثر حكمة تملؤهم الشكوك (برتراند راسل)
A nation that keeps one eye on the past is wise!A
A nation that keeps two eyes on the past is blind!A

رابط القرآن كاملا بتلاوة الشيخ مصطفى إسماعيل برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط
القرآن كاملا ترتيل وتجويد برابط ثابت مع رابط للقراءة
رابط سلسلة كتب عالم المعرفة

رابط هذا التعليق

• الردود 58
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

• الزوار

انتي يتعملي خروج وتسجيل دخول كل مرة؟أصل أنا مش شايف أي حاجة تمنع أي عضو أو من الدخول.

وايه الرسالة اللي بتطلع لك؟

أنا بكون جوه المنتدى مسجلة دخول و فجأة الاقي نفسي بره ومطلوب تسجيل دخولي تاني آجي اسجل تاني ساعات اقدر ادخل و ساعات ما اقدرش خالص زي دلوقتي .. وكمان حتى لما بكون جوه المنتدى مش كل اﻻقسام بقدر ارد او اضيف موضوع فيها ... يا اما تظهرلي رسالة غير مسموحلك باضافة رد او بلاقي نفسي بره المنتدى مسجلة خروج ... دا غير ان معظم اﻻقسام ردودها بتكون منغير تنسيق ... يعني حسابي ملخبط ع اﻻخر ودا بيتسبب كمان في طيران الردود ﻻني كل ما اضيف رد اﻻقي نفسي بره المنتدى وارجع ادخل تاني بعد محاوﻻت كتير لتسجيل الدخول ووبيكون الرد او الموضوع ضاع .

رابط هذا التعليق

أنا بكون جوه المنتدى مسجلة دخول و فجأة الاقي نفسي بره ومطلوب تسجيل دخولي تاني آجي اسجل تاني ساعات اقدر ادخل و ساعات ما اقدرش خالص زي دلوقتي .. وكمان حتى لما بكون جوه المنتدى مش كل اﻻقسام بقدر ارد او اضيف موضوع فيها ... يا اما تظهرلي رسالة غير مسموحلك باضافة رد او بلاقي نفسي بره المنتدى مسجلة خروج ... دا غير ان معظم اﻻقسام ردودها بتكون منغير تنسيق ... يعني حسابي ملخبط ع اﻻخر ودا بيتسبب كمان في طيران الردود ﻻني كل ما اضيف رد اﻻقي نفسي بره المنتدى وارجع ادخل تاني بعد محاوﻻت كتير لتسجيل الدخول ووبيكون الرد او الموضوع ضاع .

حاجة غريبة فعلا

انتي بتدخلي من كمبيوتر ويندوز او ابل او موبايل اندرويد او غيره؟

--

{وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ}(11){اَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا يَشْعُرُونَ}(12)وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا يَعْلَمُونَ}(11)

مشكلة العالم هي أن الحمقى والمتعصبين هم الأشد ثقة بأنفسهم ، والأكثر حكمة تملؤهم الشكوك (برتراند راسل)

رابط

رابط هذا التعليق

• الزوار

حاجة غريبة فعلا

امبارح كان ممكن أجاوبك على السؤال دا بس للأسف النهاردة مش ممكن لان وجدت ايميلي و ال Facebook مخترق ، ودا عمره ما حصلي قبل كدا
رابط هذا التعليق

ها لا زلت تستطيعين الدخول على حسابك في الـ ج ميل؟

لو الاجابة نعم غيري الباسوورد بحيث يكون اكثر من غشرة حروف وأرقام واشارات Abc#123

تذكري انه كلمان ازداد عدد الحروف والاشكال والارقام ، كلما كان ذلك أفضل.

بعد ذلك لو استطعتي تغييرها في المحاورات، كان بها، ان لم تستطيعي، نتناقش بعدها فيما يمكن عمله.

--

رابط

رابط هذا التعليق

• الزوار

ها لا زلت تستطيعين الدخول على حسابك في الـ ج ميل؟

لو الاجابة نعم غيري الباسوورد بحيث يكون اكثر من غشرة حروف وأرقام واشارات Abc#123

تذكري انه كلمان ازداد عدد الحروف والاشكال والارقام ، كلما كان ذلك أفضل.

بعد ذلك لو استطعتي تغييرها في المحاورات، كان بها، ان لم تستطيعي، نتناقش بعدها فيما يمكن عمله.

تم تغيير الباسورد في الجي ميل و ال Facebook لكن في رأيِ انه مافيش فايدة اللي عرف يخترف الباسورد بسهولة اول مرة هيعرف يخترق تاني و تالت مهما كان الباسورد صعب

انا كمان ملاحظة ان تصفحي في كل المواقع اصبح بطىء جدااا

بالاضافة اني تعبت جدا علشان اقدر اضيف المشاركة دي

رابط هذا التعليق

• الزوار

بعد عدة محاولات قدرت أدخل و أغير الباسورد في المنتدى لكن بعد تغييرها مش عارفة أسجل دخول خالص .... بيقولي الباسورد غلط

رابط هذا التعليق

بعد عدة محاولات قدرت أدخل و أغير الباسورد في المنتدى لكن بعد تغييرها مش عارفة أسجل دخول خالص .... بيقولي الباسورد غلط

حاجة غريبة فعلا

--

رابط

رابط هذا التعليق

• الزوار
انا بدخل من ويندوز ... بس علشان اعرف أدخل و اغير الباسورد خطر في بالي اغير الجهز وادخل من اندرويد

دلوقتي مش نافع أدخل من أي حتة

الاختراق كان من الويندوز لانه دخل على كل المواقع اللي باستخدمها و كلهم طلبوا مني تغيير الباسورد .. و الاختراق تم من القاهرة

رابط هذا التعليق

أخيراااااا دخلت ... حد بقى يقولي الباسورد بتاعي ايه ؟ خايقة العب في أي حاجة

:)

الحمد لله انك عرفتى تدخلى

إقفلى الباب وراكى بشويش .. إوعى يتهبد منك

نحن فى حالة حرب لم يخض جيشنا مثلها من قبل
فى الحروب السابقة كانت الجبهة الداخلية مصطفة
تساند جيشها
الآن الجيش يحارب الإرهاب وهناك من يطعنه فى ظهره
فى الحروب لا توجد معارضة .. يوجد خونة

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب
وحين تكون لك كلمة ، واجه الدنيا بكلمتك

رابط هذا التعليق

:)

الحمد لله انك عرفتى تدخلى

إقفلى الباب وراكى بشويش .. إوعى يتهبد منك

طب و الله مش عارفة أي باسورد اللي شغال .. ولا عارفة بدخل المنتدى ازاي !!

فجأة بلاقي نفسي جوه أو لا بره ... أنا لو سجلت دخول بنفسي مش هعرف أدخل :cry1:

حد يسند الباب بقى بطوبة علشان لو رحت اشتري حاجة من عند البقال

:scooter:

خير الكلام ما قل ودل وإتكتب بالمصري الفصيح

رابط هذا التعليق

• الزوار

ممكن بعد اذنك جدتي العزيزه اطلب من ادارة المنتدي في موضوع حضرتك انهم يفعلو حسابي انا كمان لاني سجلت باسم gamgom ولم تصلني رسالة التفعيل بعد

ولكم جميعا جزيل الشكر والتقدير

رابط هذا التعليق

ممكن بعد اذنك جدتي العزيزه اطلب من ادارة المنتدي في موضوع حضرتك انهم يفعلو حسابي انا كمان لاني سجلت باسم gamgom ولم تصلني رسالة التفعيل بعد

ولكم جميعا جزيل الشكر والتقدير

أهلا و سهلا بحفيدي الجديد gamgom ... منور المحاورات

انا هجيبلك فوتيه تستريح عليه على ما يفتحولك ... أصلهم بيتأخروا في الفيش و التشبيه :)

رابط هذا التعليق

إيه الأخبار يا أستاذ gamgom ؟

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

انا سعيد ان الاستاذ الفاضل ابو محمد وجدتي العزيزه اول ناس استقبلوني في المحاورات

الاخبار يا ساتاذ محمد اني حاسس اني رجعت وان جدي وجدتي استقبلوني في المطار ههههههههه

انا ناقص اسجد وابوس ارض الوطن ههههههه

شكرا استاذنا الغالي

رابط هذا التعليق

أهلا و سهلا بحفيدي الجديد gamgom ... منور المحاورات

انا هجيبلك فوتيه تستريح عليه على ما يفتحولك ... أصلهم بيتأخروا في الفيش و التشبيه :)

طب والله حسيت انك جدتي بجد

شكرا ليكي

رابط هذا التعليق

انا سعيد ان الاستاذ الفاضل ابو محمد وجدتي العزيزه اول ناس استقبلوني في المحاورات

الاخبار يا ساتاذ محمد اني حاسس اني رجعت وان جدي وجدتي استقبلوني في المطار ههههههههه

انا ناقص اسجد وابوس ارض الوطن ههههههه

شكرا استاذنا الغالي

:giverose:

نزلت اهلا وحللت سهلا يا أستاذ جمجوم

تساند جيشها

تحيا مصر
إقرأ فى غير خضـوع
وفكر فى غير غـرور
واقتنع فى غير تعصب

رابط هذا التعليق

• الزوار

السلام عليكم,

انا كمان عضويتى باسم محاور, و لم تصلنى رسالة التفعيل ولا ايوتها حاجة ابدا. :)

شكرا جزيلا مقدما.

رابط هذا التعليق

طب والله حسيت انك جدتي بجد

شكرا ليكي

يسعدني أكون جدتك بجد ... بس انت سجلت وما كتبتش حاجة فين نشاط أحفادي

ولا شكر على واجب

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      مفيش كرامة بين الست وجوزها.. عبارة مستفزة تتردد كثيرا فى أى خلاف زوجى خصوصا إذا كان الرجل هو المخطئ لعرض الصفحة
    • 0
      الشغف والموهبة ينطقان فى ملامحها ونظرات عينيها معطيات النجاح الذى لا يكتمل إلا بالعطاء والجانب الإنسانى الذى عرض الصفحة
    • 1
      أكيد تذكرون مثلا مسرحيات صبحي  مثل "وجهة نظر" و التي كتبها لينين الرملي و الذي كان يمثل ثنائي ناجح جدا  ثم  لشيء ما غير معلن توقف التعاون بينهم   و نفس الشيء  حدث بين مصطفى حسين و أحمد رجب. كل الأعمال الناجحة  تتوقف بالكامل على الورق. ما سبق كان استهلالا لابد منه أكيد عندنا في مصر مواهب عديدة  و ما ينقصنا  هو التواصل بين هذه المواهب  و بين  صانعي الفن الجميل في السينما و المسرح ، بل أكاد أجزم أن بالتنقيب هنا في محاورات المصريين  سنجد كثير من المواهب.  لست متخصصا و لكني أحسب ن
    • 123
      جرت العادة ان يتم سرد ملابسات انضمام كل فرد جديد الي عائلة المنسقين بمحاورات المصريين ..  و عليه .. ربنا ما يقطعلنا عادة .. و الدور علي العزيز طارق حسن ..     المكان .. غرفة المعيشة الملحقة بادارة محاورات المصريين .. الشخصيات .. ابو محمد يتابع علي مونيتور الكومبيوتر تطور موضوع سياسي مبتسمآ في سخرية .. ثم ينهمك في الرد بتركيز شديد سكوب يكتب و يشطب في ورقة امامه هارشآ في راسه عدة مرات .. مدام عبير تأخذ مكانها امام النافذة الرئيسية تشاهد غروب الشمس و هي تتكأ بذراعيها علي الأرض ممدة قدميها
    • 0
      الموضوع زى ماهو مكتبو فى العنوان بعت صورة اقامتى ومؤهلى لاخويا يتوثق قنصلية وملحق ثقافي راح مكتبين وكل مكتب قاله لازم خطاب موجه للملحق وموثق خارجية سعودية وغرفة تجارية مفيش مكتب ينجز بدون الكلام دا لان فى الشغل رافضين ومش متعاونين؟؟؟ عايز اعرف الكلام دا تاليف من المكتبين دول ولا حقيقي ضرورى الله يكرمكو
  • أضف...