اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 36
      السلام عليكم و كل سنة و انتم طيبين و رمضان كريم علي الامة الاسلامية كان عندي استفسار لي حبايبنا الي في الامارات :ninja: هل 2000 درهم لمحاسب بدون خبرة في الشارقة مرتب كويس؟ مع العلم ان السكن عليهم و كنت عاوز اعرف مرتبات ال E R P تقريبا كام خصوصا الي معاه اوراكل فينانشيال طب لو فرضنا و رحت علي الشغلانة ام 2000 دي و ربنا اراد و لقيت شغل بمرتب احسن في نفس البلد, هل من السهل اغير الوظيفة و الي فيها صعوبة؟ ياريت لو حد عنده معلومه يفيدنا و ميبخلش عشان انا لسه 23 سنه و جالي الضغط من بلدنا دي :rol
    • 0
      وسط متطلبات الحياة والالتزامات المادية المعقدة التى يدخل فى دوامتها المقبلون على الزواج تضيع قضية بالغة الأهعرض المقال كاملاً
    • 0
      سؤال لاهل العلم والمعرفة هل يمكن السفر للسعوديةكمرافق بدون عمل لزوجتى لعملها بالجامعه وهناك أدور على عمل وأشتغل طب لو ينفع بيتعمل أيه فى الاقامه و التأشيرة بيفضلوا ذى ماهم و لا لازم يتغيروا ولو لازم يبقى أزاى وشكرا        
    • 3
      خبراتكم و نصائحكم تهمني جدا عن نفسي عانيت كثيرا من الشغالات الاجنبيات من ناحية الالتزام بالعمل و الاستمرارية فيه و في مرات من خيانة الامانة جربت الشغالات من اندونيسيا و من نيجيريا و اثيوبيا رغم اني اوفر لهم  ظروف عمل جيدة و اعباء المنزل في حدها الادنى و لا يوجد اطفال ليتكم تعرضوا خبراتكم و آرائكم و خياراتكم في جنسيات العاملات في بيوتكم  و مكاتب تشغيل العاملات الاجنبيات
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .  انا طبيب مخلص الفيرست والسكند باطنه . هل ممكن العمل والتسجيل كطبيب مقيم بالسعودية . ام فقط استطيع العمل كطبيب عام . !؟ارجو التوضيح . ه شكرا .. وجزاكم الله خيرا ..
  • أضف...