اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تولى الدولة المصرية اهتماما كبيرا بمشروعات الثروة السمكية خلال 10 سنوات باعتبار أن مصر تمتلك أكثر من 10 بحيرعرض المقال كاملاً
    • 1
      مؤكد حضرتك سمعت  هذا العذر "أدفع صيانة ليه ؟ أنا مش موجود" من أحد جيرانك في العمارة التمليك التي تقطن أحد شققها. ما سبق كان إستهلالا لابد منه هذا العذر  يتكرر كثيرا  إما على بلاطة  بنصه  عاليه و إما بقدر كبير من الملاوعة ، و النتيجة أن صيانة المبنى  لا تتم على أصولها أو لا يتم منها إلا الضروري جدا. و تتدهور حالة العمارة و خاصة إذا كانت عمارة كبيرة  هل زار أحدكم عمارة الدكاترة  في وسط البلد بالقاهرة   عمارة مزرية أشبه ما تكون بعقار في منطقة عشوائية. من الناحية القانونية - نظري
    • 1
      من اجل ثمار ثورة 25 يناير هى علو قيمة الانسان المصرى بالخارج والداخل بعد ان كان الشباب خجولا من جنسيته المصرية له ان يعتز ويفخر بمصريته لانه اصبح فخرا لشباب العالم http://www.youtube.com/watch?v=h4jl3BdUP3U
    • 0
      أوعى حد يقول احترام الكبيرإديلو ا يا ثورجي إديلوا ولا يهمك كبار إيه وبتاع إيه وجيش إيه وشعب إيه إحنا بتوع الثورة إحنا بتوع الشهدا السيد الأستاذ الدكتور العلامة دومة يطالب برحيل المجلس العسكري فورا سر يا دومة و كلنا ورائك واحد اسمة أحمد دومة من الشباب مع عمرو اديب ومداخلة من اللواء اسماعيل عثمان و دومة بيقولة انا مش بعد معاكو و بهتف ضدكو من شهر و اللواء بيقولة اهتف حد عملك حاجة ؟؟!!! قاله ايوه و أنا طالع من عند البرادعى اتقبض علية و غموا عنيه اللواء قالة أنت كذاب اللواء بيقول إحنا نفسن
  • أضف...