اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      هل تعلم ان الله سبحانه وتعالى لم يخلق اشكال الخضار والفواكه عبثا . الجزر :يشبـه عدسة العين ..فعلاً أثبتت الأبحاث أن الجزر مفيد جداً للنظر. . 2. الطماطم :لها أربع حجرات والقلب لونه أحمر وبه أربع حجرات:البطينين والأذينين..وكل الأبحاث الحديثة تؤكد أن الطماطم طعام القلب والــــدم. ....... 3. العنب :يشبه الشكل الخارجي للقلب..وكل حبة عنب تشبه خلية دموية...!! ولقد أظهرت الأبحاث الآن أن العنب مفيد للقلب والدم أيضاً. . 4. الجوز :يشبه جدا شكل الدماغ (المخ) بفصيه الأيمن والأيسر..حتى التلافيف
    • 11
      كل سنة و حضراتكم طيبين و عمر مديد مليء بالطاعات ناش بنت شعنونة الفاضل طه الباشمهندس ياسر و ابننا بودا ( عبد الرحمن) أصغر محاوراتي
    • 23
      ما عرفتش اكتب الموضوع دا فين فقلت اكتبه هنا وخلالالالالالاص بقىىى هتلاقوه جد على هزار :) نبتدي الحكاية كنت قاعدا لا بيه ولا عليه عندي نص نبطشية استقبال وكان قبلي زميله ليا المهم انا رحت استلم النبطشية لفقيتها في منتهى السعادة وطلعت تجري؟! :blink: قلت ماعلينا البنت فرحانا وخلاص بقى اتاااري كان فيه جثة واحد مشنووووووووووووووق جايا وهيا لازم تعاينها وتقول انه ميت عشان يروح المشرحة واذ بي فجأة الاقي الممرضات كلهم جايين عليا جري ويالله يا دكتورة الحالة جت؟؟ حالة ايه يا ولاد؟؟ المشنووووووق ي
    • 2
      بكل الود اختي الفاضلة .. دكتورة بنت شعنونة كل سنة و حضرتك طيبة :rolleyes:
    • 52
      بما اني قاعدا في البيت بقالي فترة وبما ان زوجي بيحب الأكل وبما ان اقرب طريق " لقلب" الراجل معدته ( قلبه = يخليه يقوم ينام :sad: ) ف انا احترفت الطبيخ والحمدلله بيقولوا اكلي حلو ولذلك قررت اعزمكم على مطعمممممممممممممي :D يعني ها احط طريقة اكلات اتعلمتها سواء من النت او التلفزيون او كتابي بتاع الطبخ او اتعلمتها وخلاص وها اعملها في شكل عزايم وقولولي رايكم.... عزومة رقم 1 الطبق الرئيسي فراخ مشوية ع الفحم او على شواية البوتاجاز... سلطات مكرونة اسباجيتي و الحلو سينابون ( عشان غالي جدا
  • أضف...