اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      أنا أرملة ليس لدى أولاد فى الأربعين من عمرى تقدم للزواج منى شخص مطلق مهذب سن مناسب ولديه أولاد ماذا أفعل؟
    • 1
      السلام عليكم. .عندى حالة محتاج رأيكم فيها وياريت عن تجربة ان امكن...الموضوع زميل نزل بعربيته مصر خروج وعودة عادى لمدة شهرين حصلتله ظروف فى مصر منعته من الرجوع للسعودية و كل متعلقاته فى السعودية هيحاول يصرف حد يبعتهاله لمصر ..المشكلة فى العربية اللى معاه فى مصر هى على فكرة ملكه ومفيش عليها أقساط فى السعودية ولا حجوزات ولا اى مشاكل علشان محدش يظن ظن سيء...وضعها ايه بعد انتهاء الشهرين وهى لسه فى مصر يعنى لو اتمسك بيها ايه موقفها فى المرور المصرى..وايه رأيكم فى الآراء دى...يبلغ سرقة عنها ويبيعها خرد
    • 3
      السلام عليكم معروض على حاليا فرصة عمل للعمل أخصائى اجتماعى بمدارس البيار ق بحى الروابى بالرياض براتب 2300 ريال غير السكن والانتقال علما بانى معين هنا وباخد حوالى 1000ج بس مقطوعين من غير دروس ولا مشروع جنب الوظيفة وعندى أولاد و العرض مش مغرى ولكن بقول لو مدارس البيارق دى كويسة وممكن تقدرنى فيما بعد لو ثبت نفسى هناك فايه رأيكم فى المدارس دى وسمعتها وإدارتها وفى العرض المالى علما بأن كل المدرسين اللى طالعين عقدهم زى وهو2300 أرجو الإفادة وشكرا
    • 1
      أنا متزوج وعندى ولد 7 شهور جالى عقد فى السعودية الشركة كويسة المهم العقد جالى أعزب وانا مكنتش فاهم يعنى ايه أعزب أو متزوج فى العقد المهم كان مكتوب لى بدل سكن 3 شهور إذ لم يؤمن للموظف السكن العينى يصرف له بدل سكن 3 شهور بعد فترة التجربة( اللى هما 3 شهور الأختبار ) المهم هل ممكن يرفضوا يعطونى بدل السكن من حقهم ولا لا
    • 9
      أوعى حد يقول لي الثوار أنفسهم أو 6 إبريل ولا الجمعية الوطنية للتغيير نحن الأن أمام وضع ممنهج ومخطط تماماً هاقول صدفة إن خطوط الوجة القبلي مقطوعة يمكن بقالها إسبوع وأكثر عشان نقص أنانيب البوتاجاز في كثير من القرى والمدن هناك ... حقهم بصراحة .. وخلي الحكومة والمجلس يشربوا خساير بالملايين لكن اللي مستغرب له ومش لاقي له تفسير .. المشهد اللي شوفته أمبارح ... الاف من أصحاب المعاشات كبار السن يتوجهون إلى مبنى المعاشات الرئسيس في وسط البلد في إحتجاجات تطالب بزيادة معاشاتهم بنسبة 30 % .. وأمهلوا ال
  • أضف...