اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الي الاستاذ المحترم خالد شحاتة

Recommended Posts

يا جماعه يا ا/خالد يا ا/احمد يا جماعه حد يفهمني اصل هتجنن قريب

بعد ما اتغير تاريخ الطلب الي 25/3 و كل لما استعلم عن التاشيره من انجاز يقولي رقم المدخل غير صحيح كما هو موضحا بالسابق اليوم لقيت حاجة غريبة تم تغير تاريخ الطلب بتاريخ 28/3 يعني اليوم و غير كده جيت استعلم عنها بحث عن تأشيرة بإستخدام رقم الطلب لقيت بيقولي الرجاء التأكد من مدخلات البحث

مش عارف كده هتترفض ولا اية طمننوني ربنا يطمنكم :Head: والله من ساعتها وانا مزاجي زي الزفت و تعبان

رابط هذا التعليق

ممكن افهم منك انت واخد طلب نت بتاريخ معين ازي اتغير

يا استاذ خالد السلام عليكم ورحمه و بركاتة اود ان اشكرك علي المجهود الرائع الذي تقوم به لخدمة اخوانا في المنتدي

الموضوع باختصار انا معايا بكالوريوس نظم معلومات اداريه معادل ( تجارة - ادارة اعمال)و جبت جواب تذكية من الكفيل و شهاده خبرة موثقة من الشهر العقاري و الخارجية و القنصلية و قدمت الورق و جبت ورقة النت بتارخ 20/3 و كشفت و الورق دخل القنصلية يوم 24/3 بعد كده اتغير تاريخ الطلب ليوم 25/3 و كل ما استعلم عن التاشيرة بستخدام رقم الطلب يقولي الرقم غير صحيح امبارح لقيتة اتغير التاريخ ل 28/3كما وضحت بالسابق و كل ماجي استعلم عنها يقولي مدخلات البحث غير صحيحة اية الحل

رابط هذا التعليق

بعد ما اتغير تاريخ الطلب الي 25/3 و كل لما استعلم عن التاشيره من انجاز يقولي رقم المدخل غير صحيح كما هو موضحا بالسابق اليوم لقيت حاجة غريبة تم تغير تاريخ الطلب بتاريخ 28/3 يعني اليوم و غير كده جيت استعلم عنها بحث عن تأشيرة بإستخدام رقم الطلب لقيت بيقولي الرجاء التأكد من مدخلات البحث

مش عارف كده هتترفض ولا اية طمننوني ربنا يطمنكم :Head: والله من ساعتها وانا مزاجي زي الزفت و تعبان

دخل رقم الطلب بدون حروف ورقم الجواز بحرف كابيتال ده بعد مايقولك رقم الطلب غلط

رابط هذا التعليق

دخل رقم الطلب بدون حروف ورقم الجواز بحرف كابيتال ده بعد مايقولك رقم الطلب غلط

ما انا بدخل الرقم بدون حرف e , وحرفِ A كبيتال قبل رقم الجواز وبرضه غلط

رابط هذا التعليق

طيب يا استاذ مروان لو الجواز جوا فى القنصلية وانا مغير الوكالة لوكالة تانى بيخرج وبيخش من الشركة الجديدة ولا اية

عشان فى ناس بتقولى بيخرج ويخش عن طريق الشركة الى اتحول عليها عشان بيكون عليه استيكر الشركة القديمة

الكلام دا صح ولا اية

رابط هذا التعليق

معلش ممكن حضرتك تكتب رقم الطلب ورقم الجواز

واحنا نقدر نساعدك

لا تقلق ان شاء الله محلولة

تم تعديل بواسطة shiref
رابط هذا التعليق

الى الاستاذ خالد شحاته ارجو ارسال رقم موبيلك الخاص للسؤال عن شىء مهم للاهميه استاذ خالد انا مش عاوز رقم المكتب عاوز رقم حضرتك الشخصى للضروره منتظر حضرتك يا استاذ خالد

رابط هذا التعليق

الحمد لله , الف حمد و شكر ليك يارب

يجماعه باركولي اخيرا التاشيرة طلعت و استلمت الجواز اليوم من المكتب

معدتش غير تصرح العمل و السفر بس

واود ان اشكركم جميعا و بالأخص الاستاذ خالد شحاتة والاستاذ احمد رسلان و باقي الاخوة في المنتدي ربنا يجعل هذا الجهد في ميزان حسناتكم

:cheer: :cheer:

رابط هذا التعليق

الحمد لله , الف حمد و شكر ليك يارب

يجماعه باركولي اخيرا التاشيرة طلعت و استلمت الجواز اليوم من المكتب

معدتش غير تصرح العمل و السفر بس

واود ان اشكركم جميعا و بالأخص الاستاذ خالد شحاتة والاستاذ احمد رسلان و باقي الاخوة في المنتدي ربنا يجعل هذا الجهد في ميزان حسناتكم

:cheer: :cheer:

الف مبروك ولو جاي فيزا حرة

متجيش حاليا اتقل شهر او شهرين

رابط هذا التعليق

• بعد 6 سنة...
  • الزوار

أنا عندي نفس مشكلة الاستاذ شريف وهي عندما استعلم عن التأشيرة من إنجاز يقوليالرجاء التأكد من مدخلات البحث  ، ممكن اعرف حلها ازاي؟

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...