اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      مسحراتى مطرح م اخطىارسم حنينى ويبان فى خطىمسحراتى واغرق فى شطىمسحراتى والود ودىأنقر بطبلى فى كل حينرمضان كريماعرض الصفحة
    • 0
      الجدع ده محتاج أبحاث نفسية وعصبية وعقلية "مرتضى" أصبح "صفة" مش إسم .. حوالينا ولا علينا يا رب قلبى معاك يا سكوب .. قلبى معاك يا أستاذ طارق .. قلبى مع كل زمالكاوى
    • Guest خايف
      0
      انا خايف اعمل التحاليل والكشف ويطلع عندى حاجه بالرغم من انى عامل تحليل البى سى ار والحمدلله مفيش حاجه بس خايف من المكان اللى هعمل فى التحاليل والكشف هل فى حل وسمت عن حاجه اسمها الاجسام المضاضه هل ليها حل ؟ ارجو الافاده 
    • 3
      السلام عليكم انا اول مره اكتب موضوع بس انا متابع المحاورات من سنين واعرفكم واحترمكم كتير جداا انا محتاج احكي ليكم ﻻني حاسس اني هتجنن انا عمري 29 سنه سودا وملخبطه خطبت من فتره قصيره حبيت خطيبني جداا وهيه كمان جداا جدااا وكل الناس بيحسدونا علي سعادتنا وعلي توافقنا مع بعض والضحكه ما بتفارقناش من يوم ما عرفنا بعض انا اتعلقت بيها جدااا وبدات اكون انسان جديد انا كان ليه علاقات سيئه جداا قبل ما اعرفها بس لما عرفتها اتغيرت قطعت كل علاقاتي وبقيت مؤدب ومحترم وبغض بصري كمان وما بفكرش اﻻ فيها ح
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله باختصار زى مانا كاتب فى العنوان جايلي فرصة فى منطقة الهفوف ( الحسا ) بمجال الطباعة وطبعا المنطقة زى ماسمعت مليانة شيعة ويبدو من اسم كفيلي (العلي) انه شيعي ومن لهجته المميزة (القريبة من لهجة العراقيين ) العرض كالتالي : 3500 ريال ودا احسن راتب جالى من ساعة مانزلت قبل كدا كان راتبي اقل وهيوفر لى كل الكلام الباقى اللى متعارف عليه اللى خايف منه انه يكلفنى بطباعة او مساعدة فى اعداد اعمال للشيعة ومستحيل اعمل كدا انا بفضل الله ملتزم بمنهج اهل السنة والجماعه حد يقولى ازا
  • أضف...