اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

From Montreal

Recommended Posts

Ama masaln 3aml n 5elal el sanateen dool a5ales derasa mo3yna fee magaly we azabt el english we el french 3ala ad ma2der we a5odly sanateen ow 3 5ebra canadia fee sho3l koyes (we mosta3ed asraf folos 3alashan a7a2a2 da ) 3eer eny mortabet mn hna fa bardo 7ad5ol 3ala 5otoba inshalah 5elaal el shohor ely gaya dee :) ed3oly ba2a ya gama3a :))))) Rebna ma3ana gamee3n

رابط هذا التعليق

ميرسي يا ميدو على المعلومات القيمة دي.. طب سؤال يا ميدو انا انشالله جاي و ما اعرفش اي حد و مش عارف اروح فين و اجي منين و عايز انزل في مكان مؤقت لحين ما اشوف منطقة تعجبني و مناسبة ليا و استقر فيها.. ايه هى الاماكن اللي زي كدة و نظام ايجارها ايه و احجزها ازاي قبل ما اجي و طبعا انا مش عايز حاجة مكلفة يعنى فندق غالى و كدة.. انا عايز حاجة مثلا بالاسبوع او الشهر لحد ما استقر على منطقة... ممكن تفيدنا في دي... مبروك مقدما و ربنا يكملك على خير

"هَا أَنَا مَعَكَ، وَأَحْفَظُكَ حَيْثُمَا تَذْهَبُ، وَأَرُدُّكَ إِلَى هذِهِ الأَرْضِ، لأَنِّي لاَ أَتْرُكُكَ حَتَّى أَفْعَلَ مَا كَلَّمْتُكَ بِهِ" (سفر التكوين 28: 15)

رابط هذا التعليق

ميرسي يا ميدو على المعلومات القيمة دي.. طب سؤال يا ميدو انا انشالله جاي و ما اعرفش اي حد و مش عارف اروح فين و اجي منين و عايز انزل في مكان مؤقت لحين ما اشوف منطقة تعجبني و مناسبة ليا و استقر فيها.. ايه هى الاماكن اللي زي كدة و نظام ايجارها ايه و احجزها ازاي قبل ما اجي و طبعا انا مش عايز حاجة مكلفة يعنى فندق غالى و كدة.. انا عايز حاجة مثلا بالاسبوع او الشهر لحد ما استقر على منطقة... ممكن تفيدنا في دي... مبروك مقدما و ربنا يكملك على خير

tyb mafeesh moshkla 7ateegy emta ? lewa7dak wala ma3ak osra ?! abl mateegy bs 3arfny we e7na nezabtha we 7ab3atlk fee private msg rakamy we emaily ....mat2lsh ya man :)

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...