اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هل يجرء الاعلام الاخوانى على عرض هذا الفيديو

متعب

Recommended Posts

البيت الابيض غايتنا . وتل ابيب قدوتنا . والموت فى سبيل الصهيونيه اسمى امانينا

لماذا لم يعرض الاعلام الشريف الاخوانى هذا الفيديو ؟

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

وفرت عليا كنت هحطه عموما فوكس نيوز معروف توجهاتها بمرسي وغير مرسي والموضوع ع عمرعبد الرحمن بس طبعا مش هنقول انه مواطن مصري هنقول انه اخواني

وبعدين هو فين الاعلام الاخواني ياراجل حتة قناة مسكينة ماكفاية الحيتان وفلوس محمد الامين

رابط هذا التعليق

حته قناه واحده . ال هى ايه بالظبط ؟

قناه 25 . هى دى القناه الوحيده

امال قنوات العهر والدعارة . الحافظ والناس وقناه الامه دول بتوع ايه . بتوع بليله !!!!

ولا عاوز تفهمنا انهم بتوع الشعب

طيب ليه لم يعرض على القناه الوحيده اليتيمه

واخبار جريده الشرف والفضيله ايه بتاع الحريه والعداله .

ولا دى تخصصت بس بجبهه الخراب والشباب بتوع المظاهرات

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

استاذ متعب مش عارف حضرتك زعلان ليه كدة يا أخي معروف ان اي قناة لو اعتبرناها ناطقة بلسان حزب مش هتعرض الا اللي عاوزاه

يعني انت بتقول كده ع القنوات اللي بتميل لتيار معن ماتنظر الى القنوات الاخرى يعني هل نتوقع ان سي بي سي تعرض شئ مثلا قد كون ايجابي لا قدر الله ف حق الطرف الاخر ؟؟اكيد لا يبقى خلاص يا اخي وبعدين اكيد انت عارف ان شبكة فوكس توجاهتها ايه هات ليا شئ قدمته فوكس نيوز ضد اسرائيل مثلا

وياسيدي قنوات العهر اوعى تشوفها ولا تتفرج عليها مش عندك ريموت كنترول .؟؟؟ لو اللي عندك باظ اجيب لك واحد من شارع عبد العزيز وتريح نفسك خالص

وانا عندي حل فني غير اتجاه الدش الى الهوت بيرد هتلاقي كلها قنوات فضيلة ونصح ومفيش قنوات عهر ودعارة

تم تعديل بواسطة herohero
رابط هذا التعليق

استاذ متعب مش عارف حضرتك زعلان ليه كدة يا أخي معروف ان اي قناة لو اعتبرناها ناطقة بلسان حزب مش هتعرض الا اللي عاوزاه

يعني انت بتقول كده ع القنوات اللي بتميل لتيار معن ماتنظر الى القنوات الاخرى يعني هل نتوقع ان سي بي سي تعرض شئ مثلا قد كون ايجابي لا قدر الله ف حق الطرف الاخر ؟؟اكيد لا يبقى خلاص يا اخي وبعدين اكيد انت عارف ان شبكة فوكس توجاهتها ايه هات ليا شئ قدمته فوكس نيوز ضد اسرائيل مثلا

وياسيدي قنوات العهر اوعى تشوفها ولا تتفرج عليها مش عندك ريموت كنترول .؟؟؟ لو اللي عندك باظ اجيب لك واحد من شارع عبد العزيز وتريح نفسك خالص

وانا عندي حل فني غير اتجاه الدش الى الهوت بيرد هتلاقي كلها قنوات فضيلة ونصح ومفيش قنوات عهر ودعارة

استاذ هيرو ارجو توجيه نفس النصيحة للاخوان واتباعهم عشان بصراحة صدعونا من الاعلام الفاسد عميل مبارك

وقولهم لو الكام برنامج هما الا عملوك مشكلة يحولوا ريموت الكنترول الى قنوات التقوى والفضيلة

زى 25 يناير مثلا

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

اللهم لك الحمد ولك الشكر كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

رابط هذا التعليق

ياستاذ ايجابتاوي انا راجل عملي وبحب دائما مبدأ Take it or leave it

يعني شخص يرىف المشايخ وقنوات مصنفة انها اسلامية قنوات عهر ودعارة طب ليه بتتفرج عليها ؟؟وقناة زي 25 قناة بتاعت الاخوان وانا ضد الاخوان واخترت مثلا احمد شفيق طب انا فارق معايا ليه ؟اتفرج ليه ع قناة مصر25

فالاخوان او غيرهم كله عارف دلوقت قنوات الحافظ والناس والرحمة قنوات دعارة وعهر

خلاص ماتتفرجوش عليها هناك الكثير من قنوات للفضيلة والعفة زي قناة التت وميلودي

وبلاش خالص قمر نايل سات ماله الهوت بيرد

رابط هذا التعليق

يعني شخص يرىف المشايخ وقنوات مصنفة انها اسلامية قنوات عهر ودعارة طب ليه بتتفرج عليها ؟؟وقناة زي 25 قناة بتاعت الاخوان وانا ضد الاخوان واخترت مثلا احمد شفيق طب انا فارق معايا ليه ؟اتفرج ليه ع قناة مصر25

الهوت بيرد قد يكون اهون قليلا الا بيتفرج عليه بيبقى عارف هو هيشوف ايه قبل ما يفتحه

لكن تخيل حضرتك قاعد تتفرج على برنامج المفروض انه دينى وعلى قناة المفروض انها دينية

ويطلعلك واحد مالوش لازمة يكلم فى اعراض المحصنات

ياترى لو ابنك او بنتك جامدة هتقولها ايه

وايه هو الانطباع الا هياخده طفل صغير عن دينه

لما يلاقى المفروض الشيوخ الا المفروض يبقوا قدوة يتلفظوا بمثل هذه الالفاظ

وبعدين انتم ليه بتحوروا كلام كتعب هل معنى انه يصنف القنوات تصنيف معين يبقى يروح للهوت بيرد

وكانى الهوت بيرد هو البديل العكسى لهذه القنوات

زى بالظبط

نعم للدستور الاخوان حولوها لنعم لمرسى

نعم بتاعة غزة الصناديق بقت نعم للاخوان

انت تعارض مرسى اذن انت علمانى زنديق ولا تريد الاسلام

استقيموا يرحمكم الله فلستم اكثر من غيرة على الاسلام ولستم اكثر منا وطنية

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

اللهم لك الحمد ولك الشكر كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

رابط هذا التعليق

الهوت بيرد قد يكون اهون قليلا الا بيتفرج عليه بيبقى عارف هو هيشوف ايه قبل ما يفتحه

لكن تخيل حضرتك قاعد تتفرج على برنامج المفروض انه دينى وعلى قناة المفروض انها دينية

وبعدين انتم ليه بتحوروا كلام كتعب هل معنى انه يصنف القنوات تصنيف معين يبقى يروح للهوت بيرد

زى بالظبط

انت حضيت ايدك على الجرح

يعنى انا لو شفت ممثلة فى منظر نصن نص حقلب القناة او من الاول مش حتفرج على الفيلم

ولكن لما الاقى قناة شعارها السنه وكتاب الله وكل من فيها بذقون بيضاء والنقاء والتقوى تشعى من وجوهم يتلفظون الظاف اخجل من ان اذكرها فى منتدى محترم مثل محاورات المصريين

يبقى قنوات اوروبا اهون لانها تحترم مشاهيدنا بانها تعلن عن نوعية ماتعرضه والأعمار التى تناسبه

رابط هذا التعليق

زى بالظبط

انت حضيت ايدك على الجرح

يعنى انا لو شفت ممثلة فى منظر نصن نص حقلب القناة او من الاول مش حتفرج على الفيلم

ولكن لما الاقى قناة شعارها السنه وكتاب الله وكل من فيها بذقون بيضاء والنقاء والتقوى تشعى من وجوهم يتلفظون الظاف اخجل من ان اذكرها فى منتدى محترم مثل محاورات المصريين

يبقى قنوات اوروبا اهون لانها تحترم مشاهيدنا بانها تعلن عن نوعية ماتعرضه والأعمار التى تناسبه

رابط هذا التعليق

ياجماعة الخير تاعبين نفسكم ليه الريموت كنترول موجود ومحدش يخلي عياله ولا اسرته تتفرج ع قنوات الدعاره والعهر زي الحافظ وقناة الناس والرحمة

والحمد لله الهوت بيرد وقناة التت والي زيها ن قنوات الفضيلة موجودة فمش عارف تاعبين نفسكم ليه

Take it Or Leave it

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      يقول الديمقراطيون إن الرئيس الأمريكي السابق، دونالد ترامب، حرض بخطابه على أعمال الشغب التي شهدها مبنى الكونغرس. قد يساعدهم هذا الفيديو من أعمال الفوضى تلك في إثبات قضيتهم. View the full article
    • 2
      طالعتنا الصحف بخبر القبض على الامين العام لمجلس الاعلام الاعلى بتهمة الرشوة و ان متابعة الرقابة الادارية له وجدت انه - بالصوت و الصورة - طلب رشوة مالية قدرت ب ٢٠٠٠٠٠ جنيه  و سؤالي و تعجبي ماذا يملك امين المجلس الاعلى للاعلام من سلطات و صلاحيات ليتلقى مقابل الاخلال بها على ٢٠٠٠٠٠ جنيه … 
    • 3
      الحماس الشديد لمقدمي برامج التوك شو و هم يقومون بتهييج جماهير المشاهدين ، بل تهييج شخوص الحاضرين  الى حد قيام بعضهم بالتعدي بالايدي على بعضهم أمام الشاشات. كل هذا مدفوع الثمن  و أذكر أن أحد مقدمي هذه البرامج كان دخله الشهري  ثمان ملايين من الجنيهات و دفاعا عن هذا الدخل قال "انا مش باخد منكم انا باخد من المعلنين". في الاسابيع الأخيرة  بدأت أتسائل بصدق  هل الصحافة و الاعلام مهن محترمة أم وضيعة - كما قرر القضاء في قضية زواج الشيخ علي يوسف من ربة الصون والعفاف ابنة الشيخ السادات - طبعا الظ
    • 0
      بقلم /محمد عبد الحكم دياب الحديث عن موقعة «منيل شيحة» يستوجب التعرف على الموقع الذي جرت فيه؛ هي قرية من أكبر قرى مركز «أبو النمرس»، وكانت في السابق تابعةلمركز الجيزة؛ وموقعها المتميز والفريد جعلها محط أنظار أثرياء الانفتاح والخصخصة والتطبيع والأمركة؛ وفي مطلع الشهر الجاري تصدرت الأخبار وعناوينالصحف وشاشات الفضائيات ووسائط التواصل الألكتروني.. فعلى أرضها أقيم قصر صلاح دياب؛ أحد أباطرة المال.. أشبه بقارون القرن الواحد والعشرين،وقد قبض عليه، وأفرج عنه سريعا.. وتحولت «منيل شيحة» على يد أباطرة المال
    • 0
      إدينى ثبات انفعالى - وعمر - وارمينى من السما fr1:: https://www.youtube.com/watch?v=xiaBhAZfNsU
  • أضف...