اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ساعدوني ربنا يخليكم

Recommended Posts

بعد التحية و السلام ,.

اود ان اشكركم علي المجهود الرائع و ربنا يضع هذا المجهود والتعب في ميزان حسناتكم بجد انا استفدت منكم و من متابعتي لموضيعكم اختصارا:

انا جاتلي تاشيرة محاسب في الرياض و انا بكالوريوس إدارة اعمال المهم عملت شهاده خبرة موثقة و كمان خطاب الكفيل موثق من السعودية و عايز اغير المهنة في البطاقه من طالب الي محاسب علشان اعمل الجواز و مش عارف الخطوات اية

اكون عاجز عن الشكر لو حد نصحني اعمل اية وربنا يقدركم علي فعل الخير دايما ..

رابط هذا التعليق

انا كانت المهن مبرمج حاسب آلي !!!

فكان معايا عقد موثق من الخارجية السعودية وف مصر وثقته من الخارجة المصرية وروحت البطاقة طلعت مبرمج حاسب آلي بالخارج

أتمنى يكون حد محاسب عمل الاجراءات ويفيدك أكثر ، ده كانت تجربتي

وربنا ييسر لك الامور

رابط هذا التعليق

بعد التحية و السلام ,.

اود ان اشكركم علي المجهود الرائع و ربنا يضع هذا المجهود والتعب في ميزان حسناتكم بجد انا استفدت منكم و من متابعتي لموضيعكم اختصارا:

انا جاتلي تاشيرة محاسب في الرياض و انا بكالوريوس إدارة اعمال المهم عملت شهاده خبرة موثقة و كمان خطاب الكفيل موثق من السعودية و عايز اغير المهنة في البطاقه من طالب الي محاسب علشان اعمل الجواز و مش عارف الخطوات اية

انا لما غيرت الوظيفة رحت مكتب العمل التابع لمدينتي وعملت شهادة قياس مستوي المهارة ووثقت الكلام ده من مكتب القوي العاملة والهجرة التابع لمحفظتي واخدت الافادة من هناك وطلعت علي السجل المدني وغيرت المهنة

رابط هذا التعليق

بعد التحية و السلام ,.

انا لما غيرت الوظيفة رحت مكتب العمل التابع لمدينتي وعملت شهادة قياس مستوي المهارة ووثقت الكلام ده من مكتب القوي العاملة والهجرة التابع لمحفظتي واخدت الافادة من هناك وطلعت علي السجل المدني وغيرت المهنة

هل الكلام ده ينفع بالنسبة لوظيفه محاسب

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...