اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      لا يشغله الانتشار بقدر ما يحرص على ترك بصمة مميزة بصوته يدرك أن الوصول لقلب الجمهور ليس سهلا فى زمن تغيرت بعرض الصفحة
    • 0
      فى الوقت الذى تعيد أوروبا وأمريكا حساباتها بعد عام من الحرب الروسية الأوكرانية خرج علينا الرئيس الفرنسى إيمانوعرض المقال كاملاً
    • 3
      انا موظف حكومي لكن غير مكتوب في البطاقه او الجواز. مكتوب مهندس حر. و عمل اجازة من غير مرتب داخلية. جايلي سفر دراسة للخارج.  هل هيقفوني في المطار علشان الوظيفة؟ هل مطلوب تصريح عمل؟  اجازة خارجية تقريبا شبه مستحيلة. افضل حل الاستقالة ولا ايه؟ 
    • 2
      مساء الخير جميعا، مؤخرا شوفت بوست على الفيسبوك ان تصاريح العمل اصبحت الزامية للسفر. فا كنت عايز استخرجه عشان اأمن نفسى،  لكن فى بعض المصادر و مواقع الجرائد قرأت ان يجب ان يكون هناك عقد عمل فا حبيت انى اتأكد من هذه معلومة لأن عقد عملى بالغة الهولندية و انا مضيت عليه اونلاين، و بالتالى هيكون مطبوع.... فا مش ضامن رد فعل الضابط الى هسلمه المستند ده رد فعله اه.
    • 0
      أشكى لمين من أسوتك أشكى لمينأشكى لمين من أسوتك أشكى لمينما هو انت الحكم والمتهم واحلف يمينضيعت عمرى معاك ضيعتهعرض المقال كاملاً
  • أضف...