اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عاوزة شغل لجوزى بحااائل ضرورى اللى يعرف ؟؟؟؟

Recommended Posts

يااااااجماعة الله يكرمكم لو حد كان قرء مواضيعى هتعرفوا انى بدور بقالى مدة على اى فرصة اسافر بيها لجوزى واخيرا لقيت عقد عمل ليا بس بعيد خااااالص عن جوزى لقيت فى حاائل ومفروضاسافر خلال اسبوع بالكتير جوزى بيشتغل بقا فى مكة ونفسى يكون معاااايا طبعا هناك عشان منتشحططش ميكنش هو هن وانا هناك وجوزى للاسف اليومين دول خلاص مفروض بينقل كفالة على المكان اللى هو فية وانتوا عارفين طبعاا ان صعب يتنقل تانى منة الا بعد مرور سنتين فبنحاول من امبارح باى طريقة نلاقى اى شغل فى حاااائل معقول ينقل علية كفالة عشان يبقى قريب منى ارجووووووووكم والله الموضوع دة ملح جدااااا ولو الشركة خلاص خلصتلة الورق بتاع الكفالة يبقى علية العوض وانا هقضى مدة العقد السنتين لوحدى اللى يقدر يقدملى اى خدمة هتبقى لوجة الله وجميل والله مش هننسااة طول عمرنا وربنا يجازيكم خير

رابط هذا التعليق

يااااااجماعة الله يكرمكم لو حد كان قرء مواضيعى هتعرفوا انى بدور بقالى مدة على اى فرصة اسافر بيها لجوزى واخيرا لقيت عقد عمل ليا بس بعيد خااااالص عن جوزى لقيت فى حاائل ومفروضاسافر خلال اسبوع بالكتير جوزى بيشتغل بقا فى مكة ونفسى يكون معاااايا طبعا هناك عشان منتشحططش ميكنش هو هن وانا هناك وجوزى للاسف اليومين دول خلاص مفروض بينقل كفالة على المكان اللى هو فية وانتوا عارفين طبعاا ان صعب يتنقل تانى منة الا بعد مرور سنتين فبنحاول من امبارح باى طريقة نلاقى اى شغل فى حاااائل معقول ينقل علية كفالة عشان يبقى قريب منى ارجووووووووكم والله الموضوع دة ملح جدااااا ولو الشركة خلاص خلصتلة الورق بتاع الكفالة يبقى علية العوض وانا هقضى مدة العقد السنتين لوحدى اللى يقدر يقدملى اى خدمة هتبقى لوجة الله وجميل والله مش هننسااة طول عمرنا وربنا يجازيكم خير

محدش هناااااااااااااااا خالص

رابط هذا التعليق

طبعا متابع حضرتك من زمان يا مدام رقية

مبدئيا مبروك على العقد وربنا يجمع شمل حضرتك وزوجك على كل خير

مشكلة حائل انها مدينة مش كبيرة فصعب تلاقي حد من حائل متابع لموضوعك وكمان عنده فرصة عمل

مبدئياً ممكن زوج حضرتك ينزل اعلان في في جرائد الاعلانات زي الوسيلة وغيرها يطلب فيه عمل في حائل ويوضح مؤهلاته

غير كدا ممكن يكون احسن انه يروح بنفسه حائل يدور على عمل هناك طبعا المشوار كبير بس هو كمان لازم يسعى على قدر طاقته

وربنا يجمعكم على خير

سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ أَشْهَدُ أَنْ لا إِلهَ إِلأَ انْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتْوبُ إِلَيْكَ

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...