اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      مين زعل محمد صلاح و الا مين زعل اتحاد الكورة هل فعلا فيه شماطة ؟ الراجل في المعسكر بيخبطوا عليه الساعة اتنين بالليل علشان يتصوروا معاه … الراجل بيقول ازاي لاعب كرة في معسكر مفروض مقفول  و مايقدرش ينام قبل الساعة ستة الصبح ؟ و مجدي عبد الغني يقولك ده جيل مدلع  كنا بنلبس لبس انتاج المحلة دلوقت اللبس من اشهر الماركات العالمية و مش عاجب. و اتحاد الكرة يقول "المدعو محمد صلاح"  مين ده المدعو يا محترم  ده حضرتك انت المدعو  معلهش اتغاظت و خرجت عن الحياد … بس بذمتكم الحكاية عايزة حياد
    • 17
      مساء الخير عليكم جميعًا.. بقالي حوالي 4 أسابيع في أوتاوا وزهقت موت ... أنا مجرد بعمل لاندج وراجع تاني بعد ما استلم بطاقة الاقامة... المهم.. انا تقريبًا معرفش حد هنا .. أنا بصراحة نفسي اتعرف على أي مصري أو عربي. أنا بحب اتكلم في السياسة والدين والفن وأي مواضيع عامة تانية ... النهاردة مشيت من Bank Street مع Queen لغاية متحف الحضارة الكندية الناحية التانية من النهر في جاتنو وقعدت في المتحف حوالي أربع ساعات لغاية ما قفل. كان نفسي حد يبقى معايا ندردش سوا عن معروضات المتحف. المهم لو في فرصة تليفو
    • 22
      توفت الى رحمة الله جدة زميلنا زعلان رحمها الله و ادخلها فسيح جناته و الهم اهلها و ذويها الصبر و السلوان
    • 8
      طهأن زهقان مضايق مجروح مخنوق مش فايق انا ايه اللى رمانى الرمايه دى .. كان مالى ومال الدنيادى خنقتنى وسدت نفسى ما انا كنت مدلع نفسى .. ولوحدى وعايش رايق حنيت لحياة العزوبيه ما انا كنت فى جنه لوحديا ولاحديشيلنى همومه ولاحد بيتحكم فيا :wub: ما انا كنت بنام واصحى براحتى ليه بس يا احلامى سرحتى طهأن زهقان مضايق مجروح مخنوق مش فايق :sad: طبعا واضح من كلمات هذه الاغنيه لمطرب اسمه" ريكو " الموضوع اللى عوزين نكلم فيه وعلى فكره كنت كتبت هذا الموضوع لى فى احد المنتديات (للتوضيح فقط) وحبيت ان
    • 1
      راى رجلا امراة قبيحة فى السوق فقال : اذا الوحوش حشرت فقالت له المرأة : " وضرب لنا مثلا ونسي خلقه " وجد الحجاج على منبره مكتوباً : " قل تمتع بكفرك إنك من أصحاب النار " سورة الزمر آية 8 فكتب تحته : " قل موتوا بغيظكم إن الله عليم بذات الصدور " سورة ال عمران آية 119 ذهب أحد الثقلاء إلى شيخ عالم مريض , وجلس عنده مدة طويلة ثم قال له : ياشيخ أوصني ( أي أنصحني ) فقال له الشيخ : إذا دخلت على مريض فلا تطل الجلوس عنده سأل شاب أحد الشيوخ الأذكياء : - كم تعد ؟ فقال الشيخ : من واحد الى ألف ألف
  • أضف...