اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ليكم وحشة

zamalkawy

Recommended Posts

اخبارك ايه يا رجالة و ستات المحاورات

من الأخر ليكم وحشة بس الأنشغال بس بجد يمكن دة الموقع اللي بادخله غير المواقع المسئول عنها و كل ما القي واحد له في السياسة و الثقافة ابعته عليكوا على طول و اعتقد في منهم ناس كتير بدو ينسجمو هنا

المهم اخباركم ايه و اخبار كصص حشيش ايه و الأهلوي س س و الأستاذ الزمالكوي الكبير محمد ابو اليزيد اللي اتخميت فيه و افتكرت شاب في سننا و طلع رجل كبير

كلكم كدة على بعضكم انا طبعاً فاكر كل الأسامي بس معتقدش ان حد منهم ممكن يكون فكرني :angry:

يلة بقى علشان الدمعة هتفر من عيني علشان انا مش عارف بكتب التوبك ده ليه :o

رابط هذا التعليق

معليش سؤال كده على السريع يا زملكاوي ...

هل انت مسئول عن موقع الزمالك التالي

الزمالك

؟

لإني فعلاً كرهت الكورة واللي بيلعبوها واللي بيشجعوها .. بعد أن ساقتني الأقدار وزرت الموقع إمباح وخاصة المنتدى وفعلاً شيء مثير للإشمئزاز من لغة الحوار المتني وأستخام ألفاظ أقل ما توصف بإنها تؤدي بصاحبها إلى قاع الجحيم ..

على سبيل المثال .... تصور هناك مواضيع للتعليق على ضربة الجزاء بتاعت مبارة حرس الحدود بتوصف الحكم محمد فاروق بإنه " كافر "

إيه ده ... يا أخي ده تنحرق الكورة واللي بدعها لو الأمور هاتوصل لكده !!!!

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

زملكاوى ياولدى sdm: ......ليه عوقت كده المره دى rs:...أبوك مات من حسرته عليك وانا اتشليت rs:......قلبى وربى غضبانين عليك ياولدى rs:

ده كان مشهد من فيلم (أيامنا السوده) بتاع أمينة رزق وحسين رياض :) ....... حمد الله على السلامة يازملكاوى ياعسل rs:

أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ

رابط هذا التعليق

بالرغم

من أنك زملكاوى متعصب

ولكن لا يمنع من الترحيب بك أخا وابن أخ كريم

حمد الله على السلامة

تحياتى

مصر أكبر من نظام الحكم الفردى الديكتاتورى الإستبدادى

الذى فرضه علينا عسكر حركة يوليو فى الخمسينات

وصار نظاما لحكم مصر

برنامج الرئيس الإنتخابى لإسكان فقراء الشباب ..

سرقه مسؤولون وزارة الإسكان مع المقاولين ..!

رابط هذا التعليق

ولكن لا يمنع من الترحيب بك أخا وابن أخ كريم

طب اخ كريم .. وعرفناها

لكن إبن أخ كريم ... ده مين ؟

إوعى يكون إبن مرتضى منصور وجاي يتجسس علينا هنا rs:

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

حشيشي يا حبيبي عايزين ملحمة من ملاحم حشيش نرد بيها على الأهلوية :rolleyes:

رجب باشا mfb: حبيب الملايين :P

س س مرتضى حبيبي مش عايز منه حاجة مش عايز يترفع عليك قضية ولا حاجة :)

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      انضميت للمنتدى منذ 10 سنوات تقريباً واابتعدت عن الكتابة مدة بسيطة حوالى عشر سنوات برضو ولكن قررت العودة للكتابة مرة أخرى وفى انتظار تعليقاتكم سنة وحشة يا أبيح عدت 2012 وعدى معها قطار فى أسيوط على أولادنا... كانت سنة ظريفة وأيامها لذيذة... إلهى يارب لا تعودها أيام. فى ألفين واتناشر مبارك أخد 25 سنة مع إنه واخد مننا تلاتين وماقلولناش يبقالكوا خمسة ... فى ألفين واتناشر وقفنا طابور الديموقراطية اللى أطول من نهر المسيسيبى واتبادلنا التهانى على مجلس الشعب المنتخب ومن كتر التهانى حلته .. تهانى.
    • 387
      السلام عليكم و رحمة الله أنا ماشي في إجراءات الهجرة و بصراحة يا جماعة مالاقيتش لغاية دلوقتي واحد أعطي صورة إيجابية مشرقة وكل اللي سمعته دلوقتي هي صورة قاتمة جدا اللي جاله كساح من الصقيع و اللى لم يجد ثمن تذكرة العودة بعد البهدلة و اللي راح اشتغل شيال واللي أولاده نسيوا الدين حتي الأطباء و المهندسين و هم خيرة شباب العرب راحو اتبهدلوا هناك و أصبح الناجح منهم أقصي أمله هو الحصول علي الجنسية فقط لاغير و بعدين يافاكيك هل كندا عاملة موضوع الهجرة فقط لاستخدام الكفاءات العربية لتغطية أعمال لاي
    • 1
      دى رساله جاتلى على الفيس بوك رساله من اخ ليكم من تونس السلام عليكم إخواننا في مصر لنجاح ثورتكم عليكم بما يلي 1..المظاهرات تكون ليلا ..وهذه لها عدة فؤائد أ:تقللون من فرص القبض عليكم ومن فرص معرفة هوياتكم ...........................ب:تستطيعون النجاة من عمليات التصوير ج:ترهقون قوات مكافحة الشغب فانتم تثورن ليلا وتنامون نهارا وهم فحالة طواري قصوي فليلا شغب والنهار لا يستطيعون النوم فيكونون ضعفاء د:تمنعون علميات الخطف وزورا الفجر .2..اياكم وعمليات الانتحار فاذا كان مصيرك الموت فليكن برصاص ط
    • 11
      قرر وزير الصحة الجبلي نقل مستشفي العباسية للامراض النفسية و العصبية من العباسية الي مدينة بدر يوم الاحد الماضي كنت في زيارة للمستشفي علي فكرة المستشفي من الداخل نظيفة وجميلة وانظف بكتير من مستشفيات حكومية تانية ووجدت منشورات للتضامن مع عدم نقل المستشفي يقوم العاملين بتوزيعها وعمل حملة للتضامن معهم لوقف تنفيذ القرار الجبلي هذا رجل الاعمال الذي هبط ببرشط علي الصحة لو قلت صباح الخير يقولك بكام هذا الاسلوب انتقل الي من هو ادني منه في المستوي الاداري .... فاذا تحدثت عن اي شئ يخص الصحة والنظام
    • 7
      كلنا بنتفرج علي الافلام من النت ونستني ساعات علي بال ما تحمل وتنزل خصوصا الناس المغتربة :blink: طب ايه رأيكم في مشاهدة مباشرة في صورة جميلة جدا اتفضلوا **************************************** وكل سنة وانتوا طيبين مش عارفة عشان ايه؟ بس كل سنة وانتوا طيبين :rolleyes: الأخت سندريللا .. بزيارة الموقع اتضح أن وصلات الأفلام لا تعمل .. بينما كل أجزاء الموقع تعمل بكفاءة .. ونظرا لذلك .. إضافة إلى أنه بالأساس موقع دينى مسيحى (القس زكريا بطرس) .. ودرءا للشبهات فإننى أعنذر لحذف الرابط
  • أضف...