اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ياجماعة حد يقولنا أسعار تذاكر الطيران من القاهرة لجدة ؟؟ وأرخص الاسعار واحسنهم

Recommended Posts

ماهى أسعار تذاكر الطيران من القاهرة لجدة ... واحسن طيران وأرخص طيران .... ياريت حد يوضحلنا هذه الأمور

وجزاكم الله خيرا :clappingrose:

متهيألي ان الرحلات القصيره زي القاهره جده سيكون الفرق ضئيلا جدا بين اي اختيار

كان على ايامي المصريه و السعوديه و المغربيه و الفرق كان لما يضربه الدم بيوصل خمسين جنيه

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

ماهى أسعار تذاكر الطيران من القاهرة لجدة ... واحسن طيران وأرخص طيران .... ياريت حد يوضحلنا هذه الأمور

وجزاكم الله خيرا :clappingrose:

ميزو ازيك اخبارك ايه؟ هى التأشيرة جتلك؟

بص ادخل دور على المواقع دى وشوف الرحلات وربنا يكرمك يارب (شركة طيران ناس ومصر للطيران والخطوط السعودية)

تم تعديل بواسطة موديز
رابط هذا التعليق

مصر للطيران عاملة تخفيض 25 % التذكرة ب700 ريال ذهاب من الرياض للقاهرة معرفش جدة بقي

بس الخصم دا اكيد علي كل التذاكر

رابط هذا التعليق

مصر للطيران عاملة تخفيض 25 % التذكرة ب700 ريال ذهاب من الرياض للقاهرة معرفش جدة بقي

جماعة سؤال ياريت اهل الخبرة يفيدونى فيه

دلوقتى التذكرة ان شاء الله عليهم والمكتب قالى تحديد التاريخ عليا بأّذن الله عشان ما يحصلش غرامة بأّن الله تعالى السؤال هما بيبعتوا على اى شركة طبعا هم عايزنها صح؟ طب وبالنسبة بقى للشنط اللى معانا لو عديت الوزن مثلا على اساس انها اول مرة سفر؟ المفروض التصرف يكون ازاى معاهم ؟

رابط هذا التعليق

لسه ياموديز والله التأشيرة مجتش ...!! :sad:

ربنا يسترها ................... بلله عليك إدعيلى :closedeyes:

وبعدين انا عايز اعرف حاجة هى الشركة اللى بتحجزلى الطيران ولا انا اللى بحجز على حسابى !! :waving:

أرجوا الرد :egyflag: :aslam:

رابط هذا التعليق

وبعدين انا عايز اعرف حاجة هى الشركة اللى بتحجزلى الطيران ولا انا اللى بحجز على حسابى !! :waving:

رابط هذا التعليق

جماعة سؤال ياريت اهل الخبرة يفيدونى فيه

دلوقتى التذكرة ان شاء الله عليهم والمكتب قالى تحديد التاريخ عليا بأّذن الله عشان ما يحصلش غرامة بأّن الله تعالى السؤال هما بيبعتوا على اى شركة طبعا هم عايزنها صح؟ طب وبالنسبة بقى للشنط اللى معانا لو عديت الوزن مثلا على اساس انها اول مرة سفر؟ المفروض التصرف يكون ازاى معاهم ؟

اكيد الوزن الزائد على حسابك

Vouloir, c'est pouvoir

اذا كنت لا تقرأ الا ما يعجبك فقط فإنك لن تتعلم ابدا

Merry Chris 2 all Orthodox brothers

Still songs r possible

رابط هذا التعليق

هتيجى يامعتز بالله اصبر واستهدى بالله وفى النهاية اللى ربنا كاتبهوله هتشوفه ان شاء الله

بالنسبة للطيران انت عقدك مكتوب فيه ايه؟ تذاكر الطيران على مين بأذن الله؟ لازم تعرف

رابط هذا التعليق

والله ياموديز هو مكتوب تذاكر الطيران رايح جاى على الكفيل ... بس مكتوبة ازاى ؟؟!! كدة بالظبط

يؤمن الطرف الأول ( اللى هو الكفيل ) للطرف الثانى ( اللى هو انا ) أجازة سنوية لمدة 30 يوم مدفوعة الأجر وتذاكر الطيران ذهاب وعودة

فهل كدة معناه انى أول مرة وأنا رايح عليا ولا عليه ؟؟؟!! :clappingrose:

رابط هذا التعليق

والله ياموديز هو مكتوب تذاكر الطيران رايح جاى على الكفيل ... بس مكتوبة ازاى ؟؟!! كدة بالظبط

يؤمن الطرف الأول ( اللى هو الكفيل ) للطرف الثانى ( اللى هو انا ) أجازة سنوية لمدة 30 يوم مدفوعة الأجر وتذاكر الطيران ذهاب وعودة

فهل كدة معناه انى أول مرة وأنا رايح عليا ولا عليه ؟؟؟!! :clappingrose:

بص هو اللى انا فاهمه من الجملة دى فى العقد ان وقت نزولك اجازة الكفيل بيتحمل تذاكرلك فى النزول والرجوع ودى حاجة كويسة جدا لكن هل فى بند صريح فى العقد بيقولك ان تذكرة الطيران الاولى عليك او عليه؟ ياريت تقرا العقد كويس وخصوصا جزئية التزامات الطرف الاول

رابط هذا التعليق

في طيران اقتصادى اسمه المصرية للطيران وليس مصر للطيران

للاسف مش بيعلمو لاندنج فى جدة انما فى الطائف وينبع والقصيم ومدن اخرى

طيب ايه ارخص طيران من جده لمصر او اي بلد جوا السعوديه مثا قريبه لجده وياريت الاسعار لو حد عارف والوزن افادكم الله

رابط هذا التعليق

انت متاكد ان العرض ده شغال يعني لو حد هيحجز اليومين دول ب 700 ريال متاكد

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...