اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

المحترم الاستاذ خالد شحاتة

Recommended Posts

المحترم الاستاذ خالدتحية طيبة و بعد

انا نزلت من المملكة من سنتين خروج وعودة و لظروف عائلية لم اسنطع العودة فكنت عايز اـاكد لو فيه بلاغ عني او شئ الاقامة رقم 2247850106 و جزاكم الله خيرا

رابط هذا التعليق

انا نزلت من المملكة من سنتين خروج وعودة و لظروف عائلية لم اسنطع العودة فكنت عايز اـاكد لو فيه بلاغ عني او شئ الاقامة رقم 2247850106 و جزاكم الله خيرا

الاخ الفاضل

ارسلت لك اخي الفاضل علي الخاص

رابط هذا التعليق

الاخ الفاضل

ياريت يا استاذ خالد يكون الاجابة هنا حتي يستفيد من هم في حاله مشابهه

ين

رابط هذا التعليق

الاخ الفاضل

جزاكم الله خير

رابط هذا التعليق

يعني ان شاء الله يا استاذ خالد الاخ يقدر يرجع طالما مر سنتين علي تاريخ خروجة لان مرور السنتين يعتبر سقوط حق الكفيل القديم ولا اية ........ ياريت توضح لنا

ين

رابط هذا التعليق

يعني ان شاء الله يا استاذ خالد الاخ يقدر يرجع طالما مر سنتين علي تاريخ خروجة لان مرور السنتين يعتبر سقوط حق الكفيل القديم ولا اية ........ ياريت توضح لنا

مع حضرتك في السؤال و اتمنى من الاخ خالد شحاتة الرد والقول الفصل في موضوع الخروج و العودة

رابط هذا التعليق

الاخ الفاضل

اي شخص من حقه يرجع علي طول بدون سنتين ولا شي ممكن يرجع خلال شهر بس انت عارف الاطباء بيكون بعض المستشفيات الخاصه بتحب تبهدل الاضباء شويه وترسل فاكس للقنصليه بعدم دخول الطبيب الا بعد سنتين انما اي مهنة اخري ممكن يرجع لو الكفيل محترم ومش بتاع مشاكل عادي جدااا انه يرجع الدكتور بعدها بكم يوم المهم ان مش يكون فيه اي مشاكل مع كفيله السابق لان الكل عارف هنا في بعض الناس غاويه مشاكل وبتحب تبهدل اي واحد رجع علي كفاله اخري

رابط هذا التعليق

الاخ الفاضل

اي شخص من حقه يرجع علي طول بدون سنتين ولا شي ممكن يرجع خلال شهر بس انت عارف الاطباء بيكون بعض المستشفيات الخاصه بتحب تبهدل الاضباء شويه وترسل فاكس للقنصليه بعدم دخول الطبيب الا بعد سنتين انما اي مهنة اخري ممكن يرجع لو الكفيل محترم ومش بتاع مشاكل عادي جدااا انه يرجع الدكتور بعدها بكم يوم المهم ان مش يكون فيه اي مشاكل مع كفيله السابق لان الكل عارف هنا في بعض الناس غاويه مشاكل وبتحب تبهدل اي واحد رجع علي كفاله اخري

شكرا علي الرد يا استاذ خالد وجزاك الله خير

يعني نفهم من كدة انه لو مهنة عادية والكفيل بتاع مشاكل طالما مر السنتين يبقي الموضوع انتهي ومايقدرش يعمل اي حاجة ؟ وشكرا جدا

ين

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...