اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الفيش و التشبيه ؟

Recommended Posts

مكن أعرف ازاي أطلع الفيش و التشبيه المصري و الأماراتي و أنا في كندا ؟

شكراً

الفيش المصري تقدر تعمله من السفارة المصرية عندك في كندا

وده بياخد وقت شوية

والامارات لو كنت اقامت فيها وعندك صورة الاقامة

فادخل على موقع شرطة ابوظبي .....او الامارة اللي كنت فيها وهتلاقي شارحين الخطوات بالتفصيل

ده موقع شرطة ابوظبي

www.adpolice.gov.ae

والفيش في الامارات .... اسمه شهادة حسن السير والسلوك

تحياتي

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 100
      شوفوا يا جماعة عقدى حيخلص بعد شهرين وان شاء الله ناويه اقدم من مصر على الهجره واكيد طبعا فى التقديم حاكتب ان كنت فى السعوديه لمده سنتين طيب ايه العمل اطلع الفيش والتشبيه اقبل مااسافر وعارفه ان حينتهى بعد تلات شهور السؤ ال المهم ازاى فى مصر تطلع فيش وتشبيه من السعوديه ومنين ؟ وكم من الوقت حايخد؟ وجزاكم الله خيرا وكل سنه وانت طيبين بمناسبة رمضان
    • 0
      السلام عليكم مطلوب مني في مصر فيش و تشبيه من السعودية - حيث عملت هناك لفترة و - انا مازلت هناك الآن فسأعمل فيش و تنشبيه من الرياض فاين اوثقة ؟ اظن يوثق من وزارة الخارجية السعودية في الرياض صح؟ لو صحيح اذا اين في الرياض؟ و اريد توثيق شهادات مدارس اولادي فاين توثق من سفارة مصر في الرياض ام في وزراة الخارجية السعودية بالرياض؟ جزاكم الله خير
    • 8
      الحمد لله وصلت فانكوفر من شهر وبدأت وظيفتى المشكله انى محتاج اعمل فيش لما النومينيشن يخلص على خير ان شاء الله بس للأسف مفيش اى وجود لأى هيئه دبلوماسيه مصريه فى فانكوفر اقرب سفاره فى اوتاوا يعنى 600 دولار رايح جاى! طبعا شئ صعب جدا يا ترى فى أى حل؟ سؤال جانبى: هو لا سمح الله فانكوفر بره كندا ولا حاجه؟ يعنى السفاره فى اوتاوا والقنصليه فى مونتريال رغم ان المسافه بينهم 104 ميل بس لكن المسافه بين فانكوفر و اوتاوا 2000 ميل ورغم كده مفيش حتى كشك تبع السفاره فى فانكوفر!!!
  • أضف...