اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      فى جوازات بتروح فى الوبا علشان خروجة يوم الخميس بتاعة الأصحاب وقاعدة القهوةطبعا أى حد يشوف الكلام ده يقولعرض المقال كاملاً
    • 4
      مع أنه وحسب ما سمعت أن مجلس الوزراء صرح أنه لا إجازات بديلة ليوم الجمعة الموافق عيد العمال .. إلا أن الأزهر قطع امتحاناته فجأة وأجل يومها الأخير الخميس 30/4 للنقل الابتدائي للأحد القادم 3/5 /2015م http://www.azhar.eg/ar-eg/%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%B5%D9%8A%D9%84/%D8%AA%D8%A3%D8%AC%D9%8A%D9%84-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%A3%D8%B2%D9%87%D8%B1%D9%8A%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%82%D8%B1%D8%B1-%D8%B9%D
    • 12
      لأ .. والله العظيم لحد دلوقت معتقد إنها لعب بالفوتو شوب مع الإعتذار للفنان المرهف عمرو مصطفى هو في إيه ؟ النهاردة عرق الرجولة ينطر في قفا السيد البدوي ويستقيل من المجلس الأستشاري بحجة أن الشرعية للبرلمان فقط .. وكأنه ما كانش عارف يعني إن في حاجه إسمها برلمان يوم 23 يناير وبكره جايبين عناوين ما شوفتهاش قبل كده بصراحة
    • 67
      إخواني الكرام فتح الله على بفكرة هذا الموضوع بسبب مشاركة من الأخ زهيري الحقيقة بارك الله فيه و حفظه الفكرة تتلخص في الآتي : عمرة جماعية طبعاً الفكرة هتكون مطبقة عملياً لكل الإخوة و الأخوات و العائلات اللي في السعودية ... و يمكن اللي في غير السعودية اللي يقدر زهيري قال إن هو جاي يعمل عمرة الشهر الجاي ... و أنا موجود و أقدر أروح بإذن الله و حوله و قوته يا ريت كل اللي يقدر يحضر هيكون شئ جميل أوي و هنستفاد منه كتيييييييييييير: أولاً: هنعمل عمرة كلنا و هنستفاد ثواب كبير أوي و تجديد نشاط و
    • 24
      هاه تفتكروا القمه الجديده هاتكون بيضاء ولا حمرا القمه المره دي ذات حاله خاصه يعيش فيها الاهلي حاله من التعثر بينما الابيض يمشي بخطي ثابته من بدايه الموسم طبعا انا اتمناها بيضا وان كنت اعتقد انها ممكن تنتهي بالتعادل او الفوز للزمالك طبعا احنا كزمالكاويه بنتمني ان الاهلي يعود مره تانيه للمنافسه عشان الدوري يبقاله طعم مش معقول هنافس نفسينا-كنت بسمع الجمله دي كتير زمان من الاهلاويه- هاه انتو توقعاتكم ايه ولا
  • أضف...