اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هل الاحساء مضطربة فعلا و لا ينصح بها ؟

Recommended Posts

السلام عليكم يا اهل المحاورات الكرام ...

هل فعلا الاحساء -الهفوف و المبرز- مضطربة سياسيا و لا ينصح بالتعاقد فيها ؟؟ انا سمعت ان الشيعة عاملين قلق هناك .

انا جالي عقد فيها و مش عارف اقبل ولا ارفض و العقد مغري بصراحة ...

ياريت تفيدوني الله يبارك فيكم

رابط هذا التعليق

اخى العزيز

كلام حضرتك غير صحيح بالمرة

استخير ربنا الاول طبعا وخلص ورقك وسافر

اما عن وجود شيعة بالاحساء او الهفوف فعلا يوووووووووووووجد الكثير بالمنطقة الشرقية كلها مش المنطقتين دول بس وخصوصا القطيف

لو العرض مغرى توكل على الله

رابط هذا التعليق

اخى العزيز

كلام حضرتك غير صحيح بالمرة

استخير ربنا الاول طبعا وخلص ورقك وسافر

اما عن وجود شيعة بالاحساء او الهفوف فعلا يوووووووووووووجد الكثير بالمنطقة الشرقية كلها مش المنطقتين دول بس وخصوصا القطيف

لو العرض مغرى توكل على الله

اخي الفقير الى الله

اولا ربنا يغنيك بفضله عمن سواه ،، ثانيا :ربنا يطمنك ريحت قلبي . ،، ثالثا: لو حضرتك في الهفوف يا ريت تقوللي لاني كنت عاوز اسال على المستوصف اللي انا رايحلو .

رابط هذا التعليق

لاء انا فى الدمام بس اتفضل اسال بروح كل حتة فى الشرقية

هوا اسمه مستوصف الاسرة لطب الاسنان و على فكرة ليه فروع في الدمام صاحبه اسمه الدكتور فهد ..

انا عاوز اعرف تعاملهم مع الاطباء كويس ولا لا من الناحية المادية - يعني المرتبات في اول الشهر ولا بيذلوهم - ، السكن بتاعهم عامل ازاي و معاملتهم الاخلاقية ... هوا لو انا قدرت اوصل لحد من الاطباء اللي شغالين هناك وخصوصا المصريين تبقى حاجة تمام بس مش عارف ازاي .

انا طبعا مش بكلف حضرتك و لكن لو حضرتك ممكن تفيدني ابقى مدين ليك و ادعيلك دعوة حلوة.

و جزاك الله خيرا على الافادة .

رابط هذا التعليق

مستوصف الاسرة صغير نسيبا بالنسبة للحجم بس مش ضرورى الحجم بمعنى انا اعرف دكاترة فى مستوصف اسمة الفارابى صغير جدا الا انهم مرتاحين على الاخر ودوامهم زى الفل خلينى اسالك اى حد فيهم على تعامل مستوصف الاسرة او اى حد فيهم يعرف اى دكتور هناك وهرد عليك ان شاء الله

بالتوفيق

رابط هذا التعليق

مستوصف الاسرة صغير نسيبا بالنسبة للحجم بس مش ضرورى الحجم بمعنى انا اعرف دكاترة فى مستوصف اسمة الفارابى صغير جدا الا انهم مرتاحين على الاخر ودوامهم زى الفل خلينى اسالك اى حد فيهم على تعامل مستوصف الاسرة او اى حد فيهم يعرف اى دكتور هناك وهرد عليك ان شاء الله

بالتوفيق

انا بجد عاجز عن الشكر و الله حتى لو ما قدرتش توصل لحد منهم بس يكفي اهتمامك و ردودك جزاك الله خيرا .

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...