اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

حلة الضغط سب

mamdowh

Recommended Posts

فى هذه المرحلة الخطيرة التى تمر بها مصر, وانا جالس على النت فى الرياض اتابع المحاورين والمحاورات, نسيت حله الضغط ماركة سب على النار لدرجه ان اللحمه فيها بقت سودا غير الدخان الاسود اللى ملا الشقه وريحه اللحمه المحروقة عبئت الشقه, المهم اتفضحت فى كل العمارة, وهما عارفين طبعا انى عايش لوحدى فاخبطوا عليه, المهم لميت الموضوع.

ما علينا من كل المقدمة, بس أرجو من القلوب الرحيمه ان تفيدنى هل هناك أمل لاستبدال الغطاء كاملا لان كل الاجزاء البلاستيك اللى فيه بال اسثناء ساحت, والا اشترى حله جديده, ياريت لو حد مر بالظرف ده يفيدنى عمل ايه, ويفيدنى عن مكان توكيل سب فى الرياض.

ربنا ما يحرق لكوش لحمه cr((: cr((: cr((: cr((:

تم تعديل بواسطة mamdowh

"يا ابن آدم إنما أنت أيام كلما ذهب يوم ذهب بعضك"

الإمام العابد الحسن البصرى

رابط هذا التعليق

قدر الضغط كما يسمي هنا . وخصوصا سب . دي شركه كبيره ومعروفه

ونا حصل معاي اننا اشتريت قطع غيار

الافضل تروح لقصر الاواني طريق خريص ( بين شارع خالد بين الوليد وبين شارع الحسن بن علي )

هناك المعرض يوجد بداخله محل صيانه وبيع قطع الغبار والتركيب وجميع المستلزمات مثل الخلاطات والسخانات وصيانتها ,,,,,

رابط هذا التعليق

هيا كام كيلو ؟ انا بتاعتي 10 كيلو ولسه شاريلها اليدات والجلدة الداخلية والصفارة واليد العلويه

يدات ب 46 ريال فرنسي طبعا

واليد العلوية ب 70 ريال تقريبا

الجلدة الداخلية ب 40 ريال

الصفاره ب 35 ريال

لو عزت تعرف مكان الراجل هوا موزع للشركة كلمني اديك العنوان

رابط هذا التعليق

هيا كام كيلو ؟ انا بتاعتي 10 كيلو ولسه شاريلها اليدات والجلدة الداخلية والصفارة واليد العلويه

يدات ب 46 ريال فرنسي طبعا

واليد العلوية ب 70 ريال تقريبا

الجلدة الداخلية ب 40 ريال

الصفاره ب 35 ريال

لو عزت تعرف مكان الراجل هوا موزع للشركة كلمني اديك العنوان

ياريت تدينى العنوان أكون شاكر لك جدا, وفعلا هى 10 لتر بس انا شاريها من حوالى 5 سنين

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

الحمد لله صلحت قدر الضغط أو الحلة البريستو زى ما بنسميها فى مصر, وحبيت اقول لكم عنوان التوكيل يمكن حد يحتاجه من سكان الرياض وهو العيسائى وكيل مولينكس وبناسونيك وسيب وحاجات تانية وهو كان فى شارع الستين ودلوقتى إنتقل لشارع أبو بكر الصديق مخرج 6 , أمام مرور شمال الرياض........... خالص تحياتى

:give_rose::give_rose::give_rose:

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 19
      يعنى الحمد الله الراجل لا امر بحاجه و لا كان يعرف حاجه عن اى حاجه و لا عمره عمل صفقات سلاح و لا فكر يورث ابنه و لا يعرف شخص اسمه حسين سالم و كل الى محوشهم من مرتبه تلاته جنيه و ربع شايلهم علشان جهاز فريده حفيده انتوا عارفين ان كل يوم الحاجه بتغلى الرحمه من عندك يا رب
    • 9
      القاتل الصامت.. هو الأسم الآخر لارتفاع ضغط الدم
    • 15
      من الاخر ومش عاوزين كلام كتير يعين نائب .. يعين نايبه ... أنا لا أتوقع خيراً من هذا اللامبارك ... فمش معقول ييجي يعني بعد 30 سنة ويتعدل ... وقال يا مستني السمنة من رجل النمله .. والله ما فاكر باقي المثل أقسم بالله خايف ينفحنا قرار حلزوني قراقوشي ويعين المشير حسين طنطاوي رجل البر والتقوى .. نائباً له .. او عُمر سليمان اللي بايع القضية.. وكلاهما فوق السبعين .. يعني يادوب يحكم له سنتين وأنبوبته تفضى .. وأكاد أبصم بالعشرة إنه لا يجرؤ على تعيين جمال ... في دي بقى البلد تولع وتبقى نهايته الحقيقة
    • 6
      :blush2: السلام عليكم ياخواني الاعزاء اريد الاستفسار عن الضغط المنخفض انا حامل في الشهر الرابع ومن اول الحمل وانا اعاني من الضغط المنخفض وطبعا الدكتوره احتارت معايا ومش عارفه تعملي إيه أولا لانى حامل ثانيا لا يوجد دواء في السعوديه يعالج الضغط المنخفض عند الحوامل مش ببطل اكل مخلل و لب ابيض والكركاريه ومش بيعلي خالص انا كل خوفي لا يأثر علي الجنين ياريت لو تعرفو حل تدلوني عليه لاني زهقت من شرب الكركريه المغلي وجزاكم الله خيرا
    • 2
      إخوتي واخواتي أعضاء المنتدى الطيب الذي نفيد ونستفيد منه فعلا جئت لكم بموضوع جديد للمناقشة اطرحه اليوم عليكم وهو بخصوص مشكلة خطوط الضغط العالي للكهرباء وتغافل الكثيرين عن اضرارها الصحية الخطيرة التي تصل لحد الامراض الخبيثة عافانا الله جميعا . ودافعي للحديث ومناقشة الامر أن الحظ العاثر قد رمى بنا في قطعة الأرض التي استثمرنا فيها اموالنا بجوار خط ضغط عالي في المنطقة الواقعة بجانب هضبة الاهرام وكما أبلغنا المسؤولين لتهدئة الامر ان المسافة مسموح بها مابين الموقع الخاص بالأرض وبين خطوط الضغط والأسلاك
  • أضف...