اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مطاعم مصريه بالدمام

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اريد مساعده من اى شخص مصرى بالدمام

انا لسه واصل الدمام من 3ايام ومش لاقى ولا مطعم اكل مصرى خالص ياريت اى حد عارف يدلنى ياجماعه مش عارف أكل نهائى من الاكل هنااى مطعم بحى الفيصليه

جزاكم الله كل خير

رابط هذا التعليق

الاستاذ العزيز

مرحبا بك فى الدمام وحمداللة على السلامة

مطعم رحاب الخليج للاكلات المصرية شارع اللك سعود بجوار مبنى سيكو

مطعم اخر للاكلات المصرية خلف الامارة بحى العمال

وهناك بعض من المطاعم بشارح الضعط العالى بمخطط 71

تمنياتى لك بالتوفيق

رابط هذا التعليق

الاستاذ العزيز

مرحبا بك فى الدمام وحمداللة على السلامة

مطعم رحاب الخليج للاكلات المصرية شارع اللك سعود بجوار مبنى سيكو

مطعم اخر للاكلات المصرية خلف الامارة بحى العمال

وهناك بعض من المطاعم بشارح الضعط العالى بمخطط 71

تمنياتى لك بالتوفيق

متشكر جدا جدا لحضرتك

جزاك الله كل خير

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      اهتمت وكالة رويترز للأنباء برصد آثار حملة المقاطعة لمنتجات العلامات التجارية الشهيرة التى جاءت رد فعل وعلامعرض الصفحة
    • Guest Sarah
      6
      مساء الخير ياجماعه ... انا ساره مصريه مخطوبه لشخص من بورتو ريكو مقيم في امريكا طبعا الخطوبه كانت بعد اشهار الاسلام في الازهر  خطوة الجواز بقاااا ايه المطلوب مننا سواء اجراءات او ورق للجواز  وايه الورق اللي مفروض يجيبه معاه من هناك . واجراءات الجواز هتاخد كام يوم !؟ اسئله تخصني بقا وتخص مصر ام الدنيا  اقنعه ازاي نقعد هنا !؟؟؟  ولو سافرت معاه هيبقا افضلي ولا مصر افضل ؟ " مع التعليل "  ولو هسافر معاه الموضوع سهل ولا معقد بالنسبه للتاشيره ولا الفيزا لاني
    • 7
      ارجوا المساعدة انا اقيم بالدمام منذ 3 شهور وعقد العمل تم توثيقة من الغرفة التجارية ووزارة الخارجية السعودية عايز اوثقة من القنصلية المصرية مشعارف مواعيدها ولا مكنها هنا فى الدمام ياريت ال يعرف تفاصيل عن الموضوع دة يبلغنى ضرورى وهعرف اطلع كعب العمل من هنا ولا لازم من مصر عشان بفكر انزل على شهر 5 وارجع تانى بس خايف لتحصل مشكلة معايا فى المطار وانا راجع ارجو الافادة من الاخوة
    • 3
      مدرس حاسب مصري خبرة 12 سنه يبحث عن عمل بالدمام خبرة في مجالات التدريب والصيانة وتصميم مواقع الإنترنت باستخدام فرونت بيج وسويتش وخبرة في تطوير المواقع ومتابعتها ومدرب oracle developer 6i + 9i ومصمم ومدرب فوتوشوب وخبرة في تصميم الشبكات وخبرة في برنامج معارف السعودي وخبرة في تجميع وصيانة و مبيعات الحاسب الآلي أبحث عن عمل بالمنطقة الشرقية بالسعودية براتب مناسب جوالي 0568829977 ايميلي reda010_eg@hotmail.com
    • 0
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ان شاء الله انا ابحث عن سكن بالدمام غرفتين ... فياريت تفيدونا عن التالي : 1- افضل الاحياء للسكن بالدمام و التي تكون قريبة من طريق الكباري لان عملي بالقرب من بقيق 2- ما رايكم في حي الزهور ؟.... لاني رايت فيه كذا شقة و اراهم مناسبين بس لا اعرف اذا كانوا قريبين من طريق العمل 3- اذا حد عنده شقة عوائل للايجار يا ريت يبلغني و انا اتواصل معاه و شكرا
  • أضف...