اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      أنا اتخنقتأنا اتخنقت وكمان طهقت وخلاص بقيت ما بعرفش أنامولو باعونى أو حتى اشترونى يا مؤمنين أنا حسوا كامحسوا يعرض المقال كاملاً
    • 3
      سلام عليكم ورحمة الله من غير ما أطول عليكم انا بجد هيحصلي حاجة من الأتنين من كتير اللى بشوفة هنا ومافيش أي بني أدم يقدر يتحملة .. يأما هتجنن رسمي يأما هموت دي مستحيل تكون بيئة عمل مناسبة .. إرهاب وتهديد كل يوم .. إرهاب وتهديد مع كل عمل ... ساعات عمل غير أدمية وبدون إجازات .. حتي الجمعة .. سكن قرود وليس سكن للبشر معاملة دونية .. قدرتي على الإنتاج ضعفت .. تركيزي ومهارتي السابقة في العمل أصبحت دون المستوى .. بمووووووووووووووت بالبطئ .. والحمد لله على كل حال كيف لي أن أطلب الترحيل طوعاً بدون مشا
    • 86
      :protest: اتخنقت من تكرار نفس الحوار
    • 13
      بسم الله الرحمن الرحيم تحية طيبة للأخوة الكرام اعضاء المنتدي اولا وقبل اي شئ انا عايز ارجع مصر باي طريقة وارجو ان تساعدوني علي ايجاد الطريقة انا هنا في السعودية من 8 شهور فقط ولكنها اسود 8 شهور في حياتي اولا الراتب ضعيف 2000 ريال مع ان المكتوب في العقد 2300 السكن مثل سكن القرون الوسطي مع العلم اني اعمل في مجال الكمبيوتر معي مدير فلسطيني الله لا يوريك يا مسلم بيكره نفسه مع العلم اني مدة العقد سنتين وفيها شرط جزائي اني لو لم اريد ان اكمل العقد فلابد من دفع مرتب شهرين ملحوظة معي نسخة م
  • أضف...