اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      ضمن مبادرة عنيك فى عنينا أهدت مؤسسة صناع الخير للتنمية عضو التحالف الوطنى وأوركيديا للصناعات الدوائيةعرض الصفحة
    • 0
      ياللا يا ونش نعلى البنش الشعار الدارج بين الشباب استعدادا للصيف بفورمة الساحل.للتخطيط لفورمة الساحل مراسم ومعرض الصفحة
    • 14
      أظن كده خلاص بقى ... مبارك واولاده ورؤوس عصابته .. خلاص إتحبسوا والقائمة بتزيد كل يوم الحقيقة .. أن مايحدث اليوم .. يسير بسرعة شديدة .. والأحداث تسبقنا .. وتحقق أحلام لم يكن بإمكاننا أن نحلم بها منذ ثلاثة شهور فقط ولا يخطر على بالنا ... ولم يخطر على بال أكثر المتفائلين أبداً .. أظن أنه آن الأوان لأن نعمل بكل جد وجهد وإخلاص لا يوجد اي سبب يجعلنا لا نعمل .. حتى ولو بالمجان .. حتى لو عملنا في الخدمة العامة ... يجب على كل مصري أن يقوم بعمله .. بأقصى ما يمكنه من دوره تنويري .. يبدأ .. المد
    • 2
      إلغاء رسوم دخول مبنى 3 بالمطار للمستقبلين والمودعين القاهرة - أ ش أ قررت شركة ميناء القاهرة الجوى إلغاء الرسوم التى كانت مقررة على المستقبلين والمودعين بمبنى الركاب رقم 3 بالمطار وقدرها 5 جنيهات. وقال مصدر مسئول بالشركة - فى تصريح الثلاثاء - إن قرار إلغاء الرسوم جاء بعد دراسة من جانب الشركة تخفيفا على المستقبلين والمودعين والسماح لهم بدخول المبنى دون رسوم. وكانت الشركة قد فرضت رسوم دخول المبنى منذ عدة أشهر حفاظا عليه من الاستخدام غير اللائق من بعض المترددين وعدم التكدس داخل المبنى.
    • 87
      زمان زمان ايام البراءه و الضحكه الى من القلب ايام ما كانت الحنيه بتخلينا نحس بالدفا فى عز طوبه كنا بنسمع اغانى اغانى معموله لينا احنا مش لحد تانى كبرنا و احنا بنحبها و لسه لغايه دلوقتى بنحب نسمعها لانها بترجعنا لاحلى ايامنا ايه رايكم نفتكرها سوا يالله بينا فاكرين اغنيه فولا فولا اظن محدش من سننا يقدر ينساها انا النهاردة جيبهالكم كامله مكمله vola vola دى بقى كوكوواوا انا انا انا ابريق الشاى هم النم بتاعه عفاف راضى حصالتى ليها كرش مع انه خشب انما يستاهل تقلوا دهب اغنيه الضفادع
  • أضف...