اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 84
      لا اخفيكم سرا عندي احساس جامد بإننا كشعب مصري بيتضحك او بيتنصب علينا (اتمنى من كل قلبي ان يخيب ظني) التعامل المريب مع المجرمين السابقين و التأجيل المتواصل للمحاكمات و اختفاء الأخبار الخاصه ببعضهم لفترات طويله و اطلاق خبرين كده احيانا ذرا للرماد او طمعا في اجهاض مظاهره محتمله و وجود ظباط كبار من اللي بيتحقق معاهم في مراكزهم في الداخليه بل و ترقية بعضهم مش مخليني ابدا اكون حسن النيه اعيش حلما مزعجا اتمنى ان ينتهي بالاستيقاظ على حقيقه واضحه و مختلفه اللي حاسس زيي يقولي و اللي عكس كده يطمني بأسب
    • 21
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحيه طيبه وبعد احساس غريب قوى وانت داخل تعمل اول عمليه جراحيه فى حياتك وخصوصا لما تبقى واعى لكل شىء حواليك انا من شهر كده قمت الصبح لقيت فى تورم فى عينى وبعدين اخدت بعضى ورحت على الدكتور قولت فرصه بقى مافيش شغل انهارده واخدها حجه بس للاسف الدكتور قلى الموضوع بسيط قوى وينفع تروح الشغل عادى يعنى اقعدت اقوله دانا معرفش بعمل وبسوى ومخاطر قلى عادى بسيطه قولت الراجل ده مستقصدنى ومش ناوى على اجازه وانا نازل لقيت المدير بيتصل بيا بيقولى فينك قولته دانا معرفش و
    • 30
      والله انا قررت اني اكتب الموضوع ده بس عشان اعرف هل انا بس اللي بحس بكدة :sad: ولا في حد بيشاركني هذا الاحساس, الا و هو الاحساس البلاستيك wst:: ذلك الاحساس العجيب الذي اشعر به في اي خروجة أو اي وقت يصنفه عقلي على انه وقت حلو استنادا الى انه في مول رائع فخم أو على البحر في جو مشمس أو في كوفي شوب مزدحم ينبض بسعادة رواده الا ان الاحساس ده بيفرض فجأة على مودي ليقلب كل شعور بحلاوة المكان الى بلاستيك .( نفس احساس طفل في خامسة ابتدائي يوم تلات بعد شهر من بداية العام الدراسي الساعة 4:20 عصرا و مافيش ف
    • 4
      زمنٌ بلا أحلام.. بلا أمنيات.. وبلا وعود.. هو زمنُ لا يسعنا نحن الأثنين.. فكيف نحيا .. في حين ان كل ما حولنا يموت علمتني الحياة ان اجعل قلبي مدينة بيوتها المحبة وطرقها التسامح وأن أعطي .. ولا انتظر الرد وان لا أندم على شيء وأن أجعل الامل مصباحا يرافقني في كل مكان وأن احتفظ باحزاني في قلبي وان ارسم البسمة على شفتي لأبهج الاخرين أتـــعـــلـــمـــيــــن …… ؟ أن حُـبــكِ بـداخـلــي مـخـتـلـف .. و أنـكِ عنـدمـا تناديـنـي "حبيـبـي" … أطـيـر فـرحــاً بـــكِ وأرتـجــف .. آهـ.. يــ
  • أضف...