اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      كل سنة واعضاء ومؤسسى محاورات المصريين بكل خير وسلامة ورمضان كريم
    • 8
      يا ترى حد فاكرنى المهم وحشتونى أتمنى أن تكونوا كلكم فى أحسن حال
    • 4
      اهو يا بنت يا مصرية ..... دى حاجة كده على ما قسم ..... وهية دون المستوى شويتين بس انتى اللى استعجلتينى بقا ....... ارجو انها تعجبكو :rolleyes: مستنى ايه ؟؟؟؟ سألت عنيها ... قلت انا مستنى لما الفرصه تيجى.... وامسك الحلم الحقيقى ... اللى شفته من رقبته ..... وغصب عنه احققه .... اه بحبك اه لكنى .... عشان انولك ... واغزل الايام بنولك ... واقدر اتحمل حمولك وارتمى فى حضنك حلال ... لازم ابعد عن شكوك الاحتمال... والكفوف الناعمه ديّه.... م الشقا يتشققو.... ....متبصليش بالحزن ده ... يمكن
    • 10
      يا اهل المحاورات الكرام فين ايامكم و ايام زمان و الله وحشتونى و انا ما يبعدنى عنكم غير الشديد القوى :ninja: بواجه مشاكل فى دخول المحاورات بقالى فترة و بعت مع زهره الجبل عشان تشوفلى حل عند الادفايزور لكن شكلها نسيت po:: ملحوقة يا ام كريم انا اتصرفت نزلت برنامج بيغير البروكسى كل 10 دقايق و قدرت ادخل :P وحشتونى و الله بجد :wub: البرنامج تجريبى و حينتهى بعد 3 ايام هحاول فيها اشوفله له كود التسجيل و حتى حينها سوف اشارك بقدر الامكان :wub: و ياريت السيد الادفايزور يقولى خير ايه المشكلة م
    • 59
      هلا والله بالجميع عضو عضو وعضوة عضوة والله كلكم وحشتونى كتير والنت هنا مش مساعدنى خالص الله يرحم النت فى البحرين كان 2 جيجا فكان بيفتح بسرعة هنا بقي بعيد عنكم وعن السامعين بادخل بالتليفون على الصفحة ما تتحمل اكون نمت او زهقت . عشان هيك مش عارفه اتواصل معكم ولا حتى اتابع ولكن اليوم اصريت انى اعافر واستحمل لحد ما الصفحة ما تفتح عشان اسلم عليكم واقولكم وحشتوووووووووووووووووووونى اوى . وكمان دى اول مرة اشارك من مصر . وقولت حكما ولابد :blink: اسجل حضور وكمان اطمن عليكم وعلى احوالكم . الجو فى مص
  • أضف...