اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 4
      التليفون المحمول  أصبح مهما لكثير من الناس  ليس لإنجاز أشياء مهمة و لكن على الأقل بحكم التعود ليس أكثر ، و أنا شخصيا لست إستثناء تليفوني هو آيفون مش عارف كام و إستعمالي له محدود  و أستغل خاصية ال facetime في التواصل لأنه بلا تكلفة و هو خاصية موجودة في الآيفون و ممكن تتكلم video or audio ببلاش عن لي أن أسأل عن إستهلاكي  وجدته ٤٣٠ جنيه  إستغربت و سألت جماعة فودافون  قالوا نزل برنامج أنا فودافون علشان تعرف أي شيئ عن إستهلاكك .....   كلام جميل مش كدة ! مش دي القضية  البرنامج  ما نزلش و جات
    • 7
      أهوى سماع الاذاعة و الاغاني من الراديو و عندي صولات و جولات في انواع الراديوهات التي تجعل التقليب في المحطات متعة. و كذا النوم على صوت الراديو الذي يتوقف اتوماتيكيا بعد مدة معينة ما سبق كان استهلالا لابد منه توقف الراديو الذي معي الان Sangean 909 عن العمل. يعطيني باستمرار علامة ان البطارية منخفضة و كنت قد اشتريته سنة 2002 حاولت البحث عن راديو بديل وجدت ان الشركة اوقفت انتاج هذا الموديل و بحثت على النت عن راديو استعيد معه هوايتي في الاستماع و التنقل السريع بين المحطات بضغطة زر.
    • 32
      يُمنع منعاً باتاً دخول أصحاب الكليسترول العالي .. واصحاب الباربيكو المحروق زي عطار حسن عطار أوعى ريشك http://www.youtube.com/watch?v=eXAANOZ5t9w&feature=player_embedded الولا باسم يوسف ده دمه زي العسل إديها ما تحرمهاش http://www.youtube.com/watch?v=MGcURLQ4RSA&feature=relmfu
    • 1
      معظم الجرائد بقي ليها مواقع علي النت و أظن ان صورةبياع الجرايد حتبقي صورة تاريخية ده معناه ان الصحفيين حيبقي زي كتاب المنتديات، مع الفارق برغم ان نجاح اي منتدي بيبقي قائم علي عدة اقلام رئيسية بيتابعها معظم الأعضاء يعني في جزء من نجاح المنتدي راجع للأدارة الجيدة للمنتدي ، و كمان جزء اخر بسبب المحتوي او المضمون ال لي بيقدمه المنتدي برغم عن متاعب المهنة اللي بيعاني منها كتاب المنتديات نتكلم عن متاعب المهنة دي بقي فيما بعد دلوقتي دايما في البرامج بنسمع كلمة ( الكلام ده انتشر في
    • 51
      هل حاولتم إستخدام الفأر لإظهار تعبيرات و أشكال جميلة ذات لمحات فنية, لقد حاولت وتوصلت إلى بعض النتائج التى فى الإمكان تطويرها بأفكارا غير سياسية وفتاوي فنية .
  • أضف...