اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      انا عندى ارض فى التجمع الخامس فى منطقة الاندلس وياريت اتعرف على جيرانى الموجودين فى محاورات المصريين علشان نعرف بعض اية الخطوات والمشاكل ونحلها ونتبادل الخبرات
    • 4
      اخوانى الاعزاء السلام عليكم ورحمة الله وبركاته موقع جميل جداً جداً ومجانى .. لمعرفة و تحديد مستواك في اللغة الانجليزية .. اتمنى انه يحوز على رضاكم وبالتوفيق .. بعد ان تقوم بهذه الاختبارات ستعرف مستواك في الانجليزيه , هنالك سبع مستويات وهي: Level 1 Beginners مبتدء Level 2 Elementary اساسي Level 3 Pre-Intermediate متوسط- Level 4 Intermediate متوسط Level 5 Upper-Intermediate متوسط+ Level 6 Cambridge First Certificate شهاده 1 كامبرج Level 7 Advanced متقدم
    • 3
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته .. دي اول مشاركة لي في المنتدي .. و بصراحة انا سعيد جدا بالتعاون الموجود هنا في المنتدي و تبادل الخبرات و خاصة و احنا في الغربة و لازم تكون ايدنا في ايد بعض .. عموما .. عاوز اتعرف علي مصريين مقيمين في جده .. و خاصة لو بيحبوا الفسح و التنزه مش نظام بيتك بيتك و يرجع بعد الشغل يروح ينام لحد الصبح ..و يصحي الصبح يروح الشغل و هكذا .. wst:: هدفي من التعارف .. هو اني بحب الاجتماعية و التعرف علي الناس و تكوين صداقات جديدة جدا .. مخنوق من الغربة جدا .. اتخنقت من بعض
    • 3
      بسم الله الرحمن الرحيم
    • 7
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته معاكم اخوكم عماد دياب مصطفى من اسكندرية وعندى 19 سنة و 6 شهور فى كلية تربية قسم تعليم اساسي اتعرفت على المنتدى عن طريق الأخت شهد بس بصراحة انا اتخضيت اول ما دلخت المنتدى هنا لأنه بيناقش قضايا مهمة وكله جد فى جد و محدش فاضي غير للجدل والمناقشات والغوص فى الأعماق والبحث عن الأغوار و مش عارف اذا كنت حقدر اثبت وجودى هنا والا احسنلى اركز فى المنتديات التانية اللى مشترك فيها على العموم اجرب و اشوف انا بكتب شعر عامى و هاوى نقد فنى و ادبى بس على الخفيف اتمنى ان مو
  • أضف...