اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 25
      الست غاليه .. ايييييييه مين بس بقي ميعرفش الست غاليه اشهر طباخة فيكى يا مصر بتطبخ اكل شعبي محصلش على الهواء مباشره عبر الأقمار الصناعيه فى اول برنامج فريد من نوعه على قناة خمسه وعشرين فاكرة اول مره اكتشفت فيها البرنامج عن طريق الصدفه فى رمضان يااااه مش معقول قد ايه حصلتلي حاله ازبهلالالالالالالال واعجاب بفكرة البرنامج والطبيخ والبساطه و .... برطامانات المخلل والقلل اللى فوق الثلاجه :P وهووووب عينت نفسي فى منصب مديره الحملة الإعلانيه لبرنامج الست غاليه مش سبت حد الا وحكتله عن البرنامج
    • 27
      زي ما شايفين ..12 مثل شعبي على شكل رموز مصورة أنا عرفت عدد كبير منهم .. لكن مش كلهم كل واحد يدخل يقول اللي عرفه و بالليل إن شاء الله أنزلهم كلهم
    • 0
      معرفتش احط المقطع دا فين بصراحه لكن انا حطيته هنا لان انا اعتبرته نوع من انواع البلاك كوميدى انا عارفه انه على غرار برامج عندنا لكن برضه مش لدرجه الاسئله البسيطه دى و لا انتوا رايكم ايه http://www.youtube.com/watch?v=hhyO73dlEQY
    • 332
      كنت قاعده بالصدفه قدام التلفزيون wst:: وكان بيعرض فيلم قديم مش عارفه اسمه المهم الجميله الراحله فردوس محمد كانت مدياها حكم وامثال على طوووول الخط ففكرت اعملها لعبه نلتقى من خلالها نرفهه عن نفسنا شويه وفى نفس الوقت نسترجع امثالنا الشعبيه الجميله اللى ما جتش من فراغ ابدا ولكنها دايما خلاصه تجربه حلوه بقى او وحشه مش ده موضوعنا الموضوع هو : انا هاكتب المثل كامل مشبك يعنى من غير مسافه بين حروفه وعليكم تحذروه واللى يجاوب يحط المثل اللى بعده بنفس الطريقه واللى ما يعرفش رجاءا ي
    • 6
      من طلب العلا يتفضل فى كابينه رقم واحد -اللى بيته من‏ إزاز ميغيرش هدومه فى الصالون -فاقد الشىء يدور عليه -اقلب القدره على فمها الفول يقع منها -تأتى الرياح محمله بالأتربة -ياخبرالنهارده بفلوس بكره ينزل عليه أوكازيون -اللى معاه قرش محيره يجيب‏ حمام ويحمره -جت الحزينه تفرح شغلت شريط حكيم وقعدت ترقص -‏قال‏ يامحشحشين يكفيكوا شر الكمين ‏-اللى ياكل لوحده يشبع -لابكاء على اللبن فى البسكوت ‏ -اقطع عرق و حته بتلو -اطبخى ياجاريه الأنبوبه فاضيه يا سيدى‏ ‏ -ان كان حبيبك عسل ما تحطلوش طحينة -اللى
  • أضف...