اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 1
      حلم يقظه كنت اتعمد حلمه كلما خلوت بنفسى و كمان وضعت السناريو بتاعه مجرد أحلام ..يمكن تتحقق و الحلم ده عباره عن ايه طبعا احنا مش ناسين احتلال الإنجليز و لا الفرنسين و الترك لحــــــــــــد الهكسوس و اننا طالبنا الدول دى بلإعتذار لإحتلالها ارضنا ...فقط مجرد كلمه اعتذار المشهد الأول تتقدم الحكومه البريطانيه بإعتذار رسمى بإسم الشعب الإنجليزى و الممثل فى شخص ولى العهد و قام سموه بقص الشريط عن المجسم الذى يمثل انتهاك الجيش البريطانى لحرمه قريه دنشواى و إعدام خمسه من فلاحيها ظلما و عدوانا و
    • 2
      خير اللهم اجعله خير.... زى ما أكون شفت اسم أوبتيمستك فى قائمة الأعضاء اللى دخلوا المنتدى النهاردة..!! :blink:
    • 19
      من كام يوم كده شوفت عدد اعضاء المنتدى كان خلاص قرب على الالف ، صحيت من النوم النهاردة أبص ألقي خير اللهم اجعله خير العدد أتشفط وبقى 877 بس ... فانا مستغرب جداً !!! وفى نفس الوقت باتخيل لو كل واحد من الاعضاء المسجلين شارك بموضوع ولو بسيط للمناقشة .. بالتأكيد سوف نكون نواة لمجتمع صغير سرعان ما سيكبر وستكون له قوة وسيمتلك أدوات لتغيير الواقع الذي نعيشة . تحضرني هنا جملة لأخونا سكوربيون لما أبتدى يتجرأ ويشارك معانا ، فقال " أنا بقى لي فترة بأتفرج وماكنتش عايز أشارك لأني ماكنتش شايف نفسي عندي الفص
  • أضف...