اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

انا مصري....اللهم اجعله خير

تامر مصطفى

Recommended Posts

انا مبقتش عارف الموضوع ده عن ايه

احلامك .. احلامنا ببلدنا بتتغير بينا

ولا عن البنوبوناية المصرية ولا اللبنانية

ولا عن ايه ولا ايه

مصر .. بأمر الله .. بتتغير بينا و هتبقي زي الفل .. بس شوية تعب

و المصرية فوق كل البنات .. بس تخف لوية الشبرين و هي هتبقي تمام و الله

كفاية كده عشان تعبت :waving:

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

• الردود 44
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

لمن يريد معرفة حقيقة هذا التوبيك ..

ويفهم كلامي اعلاه ..

برجاء التوجه هنا

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=117313&st=0

:closedeyes:

،، مع اجمــل تحيـــاتي

الســــاري

رابط هذا التعليق

اردنية .. مصرية .. لبنانية .. كبسة .. امن مركزي .. عبارة وضباط .. رحلة برية .. رحلة بحرية .. احلام .. كوابيس .. مشاركة طائر الليل الحزين .. وش انت عارفه كويس وخايف منه ..

دي عناصر موضوع التعبير .. عنوانه تامر مصطفى .. هم يضحك وهم يبكي .. مخاوف .. قلق .. امل .. طموح .. قصة .. نساء .. خلطة طبيخ ما تلاقيهاش الا في مواضيعك

حبيبي طمورة .. موضوعك رائع للي يقراه مرة واحدة .. واكثر روعة للي يقراه مرتين .. اما اللي يقراه ثلاث مرات .. زي حالاتي .. فهتكون ليه نظرة خاصة جدا .. حتعرفوها كلكم قريب ان شاء الله ..

طبعا محدش فاهم حاجة من اللخبطة والتحشيش اللي كتبته دوت .. بس متاكد ان تامر حيفهم .. لو مش دلوقتي بعد حين .. ان شاء الله

ان موعدكم الصبح .. اليس الصبح بقريب ؟

عاشق الشفرة واسلوب الترميز ... / الســـاري

smk:

هو دراعك بيوجعك اوي يلا يا مرسي

يعني جبت اسطول يساعدك

ولو برضه

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...
وبعدين انا مستعد ادفع ولا انى اقعد قدام التى فى وانا بتحسر

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامدةجداااا يا عنبو

ههههههههه

﴿ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان حبيبتان الى الرحمن

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 1
      حلم يقظه كنت اتعمد حلمه كلما خلوت بنفسى و كمان وضعت السناريو بتاعه مجرد أحلام ..يمكن تتحقق و الحلم ده عباره عن ايه طبعا احنا مش ناسين احتلال الإنجليز و لا الفرنسين و الترك لحــــــــــــد الهكسوس و اننا طالبنا الدول دى بلإعتذار لإحتلالها ارضنا ...فقط مجرد كلمه اعتذار المشهد الأول تتقدم الحكومه البريطانيه بإعتذار رسمى بإسم الشعب الإنجليزى و الممثل فى شخص ولى العهد و قام سموه بقص الشريط عن المجسم الذى يمثل انتهاك الجيش البريطانى لحرمه قريه دنشواى و إعدام خمسه من فلاحيها ظلما و عدوانا و
    • 2
      خير اللهم اجعله خير.... زى ما أكون شفت اسم أوبتيمستك فى قائمة الأعضاء اللى دخلوا المنتدى النهاردة..!! :blink:
    • 19
      من كام يوم كده شوفت عدد اعضاء المنتدى كان خلاص قرب على الالف ، صحيت من النوم النهاردة أبص ألقي خير اللهم اجعله خير العدد أتشفط وبقى 877 بس ... فانا مستغرب جداً !!! وفى نفس الوقت باتخيل لو كل واحد من الاعضاء المسجلين شارك بموضوع ولو بسيط للمناقشة .. بالتأكيد سوف نكون نواة لمجتمع صغير سرعان ما سيكبر وستكون له قوة وسيمتلك أدوات لتغيير الواقع الذي نعيشة . تحضرني هنا جملة لأخونا سكوربيون لما أبتدى يتجرأ ويشارك معانا ، فقال " أنا بقى لي فترة بأتفرج وماكنتش عايز أشارك لأني ماكنتش شايف نفسي عندي الفص
  • أضف...