اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      بعد غياب 6 سنوات تطل علينا الفنانة إلهام شاهين من جديد عبر مشاركتها في الماراثون الرمضاني من خلال المسلسل العرض الصفحة
    • 4
      مساء الخير عليكم جميعا بصراحة مكنتش اعرف ان مصر ولصت للدرجة دى من انعدام المهنية حتى فى ارقى المهن زى الطب والهندسة وخلافة ، كنت بسمع كلام كتير انى حتعب فى التعامل وخصوصا مع المهندسين والمقاولين مع انى كنت فى بلد فية برضة نصب وكل شىء بس على الاقل لما بتروح مؤسسة او شركة الموضوع بيختلف ، الموضوع انى امتلك قطعة ارض فى بيت الوطن التجمع الخامس وكنت الفترة اللى فاتت بشوف اعلانات ورسايل لمكاتب هندسية كتير وقولت لما انزل مصر اروح اسمع واشوف احسن من التعامل من الخارج ولما دخلت المكاتب الهندسية
    • 15
      انا ملقتش حد شيفني خالص هنا في البيت قلت اعمل دوشة يمكن حد ياخد بالة مني ويقول مين دة انت جي مع مين انا جي مع العروسة يعني لو مش عوزين هاخد العروسة وأمشي تاني والفرح يبوظ خالص حد هنا تبع العريس عاوز ترحيب بقي ولا إية أمشي!!!!!!!!!
    • 2
      اعزائى المحترمين مسئولى التنسيق... كتبت قصة قصيرة جدا ....شبه خاطرة .. فى باب الشعر والادب ...والحكايات.... ولا اجدها ..... مع العلم انها موجودة ومسجلة فى FIND ALL POSTS BY SALWA. ارجو افادتى .. ولكم كل الشكر . على فكرة .....اسمها ....من يملك من ؟ سلامى.
  • أضف...