اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 11
      بناءً على رعبة الملايين من الشعوب الثائرة ... هانتخيل بقى إن العيال اللي لموهم في البوكس دول كلهم ومشرفين في بورتو طُره إتحكم عليهم أقل واحد بحتة من أم خمسة وعشرين شنة مع الشغل أنا ما يهمنيش إنه يستجن وبس .. لكن لازم يتشغل ويشقى لما يطلع تلاته عين مامته إديها يابو أشرف وأُطلق لخيالك العنان إجمع يا نمرة أنت وهو وأرقد على الأرض 9 أستعد
    • 13
      الموضوع مش عارف ابدأ فيه منين بس اتمنى ان يكون في مكانه الصحيح الموضوع جاد جدا من وجهة نظري المتواضعة ويؤثر علينا بشكل مباشر وغير مباشر في مراحل حياتنا المختلفة غالبا ما يكون في اذهاننا نجم او قدوة منذ الطفولة نحاول دائما ان نكون مثله او نتشبه به ابدأ الموضوع بسؤال من هو نجمك المفضل مش مهم المجال المهم من تراه قدوة وتمنيت يوما ان تكون مثله وياريت كمان تعرفوا مفهوم النجم من وجهة نظركم ممكن اكتر من واحد هقولكم بعد ما تشاركوا بارائكم انا قصدي ايه
    • 42
      عمرو دياب ؟؟ لأ يا عم دا بالع سحلية cr((: سميرة سعيد ؟؟ بلاش يا عم , انا مابعرفش أرقص swar:: لطيفة ؟؟ لطيفة الظريفة , لأ غير القناة cr((: أنغام ؟؟ قبل العملية و لا بعد العملية ؟ cr((: rei:: أمال مييييييييين ؟؟؟؟ مين هو مطربك اللى لما تسمعه فى 100.6 fm و لا فى mazika و لا روتانا .......و لا فى التليفزيون المصرى .....بتسيب اللى فى أيدك .....و تنتبه بكل كيانك مع صوته و حركاته و كل نفس
    • 36
      أرجو من الأخوة والأخوات إفادتى بأنواع فاخرة من العطور الرجالى والأفتر شيف والعطور الحريمى التى جربها بنفسه أو جربتها بنفسها ولاقت إستحساناً كبيراً عنده أو عندها :rolleyes: ...أنا تقريباً لا أغير العطر الذى أستعمله (ARAMIS DEVIN) وأعرف أنه نوع قديم وراحت عليه ولكنى أحبه جداً (اللى عايز يعنى يشترى لى هدية mfb: ) وأستعمل أفتر شيف (GILLETTE) وهو نفس الشئ قديم برده...ومن الأنواع الحريمى الجيدة دائماً ما أهدى عطر ( POISON) وهوه أيضاً قديم ولكنه يعجبنى...أرجو تحديث معلوماتى ولكم جزيل الشكر...مش عايزي
  • أضف...