اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      محمد منير لون خاص في الغناء و لون خاص في الكلمات ،  فنان له جمهور كبير جدا خاصة من الشباب.  استمعت لهذه الاغنية اليوم صباحا و فعلا طربت بها  استمعوا الى "يا حليلا يا حليلا"  
    • 33
      بسوا الموضوع ده نفسى اناقشه بعد الزواج اوى من باب من شاف مصيبة غيره ممكن تهون عليه مصيبته خاصة مع زوجى اللى علاقته بالرومانسية زى علاقة شماعة الملابس برباط الجذمة كده بالزبط رغم انه و الله العظيم كان رومانسى موووووووووت فترة الخطوبة :blink: و طبعا دلوقتى لما بساله ايه الللى حصل يقولى ما انا اتجوزتك خلاص يعنى كان بيضحك على عقلى لحد ما اتجوزنى اللى غايظنى بئه انك تسالى اى رجل يقولك انا مراتى مش مهتمية بي رغم انه ممكن يكون هو اللى توبها تعمل كده و هحكيلكم عن مواقفى معاه و انتم احك
    • 42
      حاجه نضيفة قوي لا تقولي رزع حلل بتاعت الدكتور هشام .. ولا رزع الاطباق الألمونيا عودة للزمن الجميل ... مش هاتكلم كتير .. أسيبكو بقى مع الحنيه والحركات وسع يا معلم لأول أغنيه اللي لما بأسمعها قلبي بيدوب زي حته الكنافه لما تيجي تسقيها شربات ويكون الشربات سخن والكنافة لسه خارجة من التلاجه فتعمل طشششششششششششش Celine_Dion__My_Heart_Will_Go_On http://www.BLOCKED77/file/34305913/15b37...ill_Go_On_.html تاني أغنية ... بس المره دي قلبي بيبقى عامل زي الحلاوه الطحينيه لما تحطها في رغيف فينو سخ
    • 7
      اقتربى مني... ادفنى أسرارك بين ضلوعي... قولي أو لا تقولي .. فأنفاسك تفصح عنك اقتربي.. تطالبيني بالاقتراب ... تطالبيني أن أقترب ... وأنتي تهربين بعيدا عني..! لما أقترب ولما لا تقتربي؟؟ اقتربى أكثر... فلم يعد قلبي يتحمل براكين مشاعره اقتربى أكثر... فلم أعد أتحمل نيران ضلوعي المشتعلة اقتربى... أكثر فلم أعد أحتمل برد الشتاء وعندك دفئي اقتربى أكثر... فلم تعد أيامي تحتمل هجرك اقتربى مني ... وأحتوي أيامي أو اتركيها اقتربى مني... وضمي نظراتي أو ارفضيها اقتربى مني... وأجمعي أهدابي أو
    • 6
      مقال قرأته في أحد المنتديات و أحببت مشاركة حضراتكم به فأسلوبه سلس جدا أثار انتباهي أنني أعيش نفس الحالة بعد الثورة لا شك أنه بقيام الثورات تكون الثورة شاملة و تقوم بداخلنا ثورات قوية على أحوالنا و على مكنونات صدورنا هي الثورة إذن ما أعيشه!
  • أضف...