اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      البحث عن الانتصار والبعد عن الخسارة وعبور دور ربع النهائى من دورى أبطال إفريقيا هو المطمح للقلعة الحمراء حيعرض المقال كاملاً
    • 0
      منذ أن وقفت طفلة أمام الإذاعي القدير بابا شارو تغني أنا سعاد أخت القمر حتى ارتطم وجهها الجميل بالأرض بعد عرض المقال كاملاً
    • 5
      اخوانى الاحباب انا هاحجز برى ان شاء الله علشان رايح ابها بس كنت عاوز اعرف الاتى هو السفر برى فيه مشقة كبيرة وتنصحونى احجز برى ولا طيران مع العلم انى ظروفى المادية مش كويسه بس هو لو السفر برى هيبقى مشقة قوى وخصوصا انا لسه رايح ابها اتصرف فى فلوس واحجز طيران وخلاص وممكن استفسار كمان فى الاتى 1 لو معايا لاب توب بيسبوه معايا عادى فى ايدى فى اللانش السريع او الباخرة 2 الشنطة الكبيرة الخاصة بمتعلقاتى بتروح فين 3 لو حابب استريح ببيكون فيه استراحات داخل الباخرة او اللانش 4ايه اللى بيتم وانا فى
    • 0
      اكيد كل واحد فينا طلع يحج يأما ب بسيارة خاص او فى حملة من حملات الداخل وكل واحد شاف مميزات وعيوب من وجة نظرة فى الحج السنة دى ياريت نتكلم عن الحج السنة دى 1428 هـ :lol:
    • 4
      ســـامى شرف يقول ... من هنا كان الصعود إلى الهاوية ... لهذه الأسباب حصلت مصر على صفر من هنا كان الصعود إلى الهاوية لهذه الأسباب حصلت مصر على صفر وأنا استمع لقرارات الفيفا حول دورة 2010 كنت واثقاً اننا لن نكون الفائزين، لكن لم اكن أتخيل أننا وصلنا فعلا إلى الصفر.. إلى القاع!!. استعرضت شريط الأحداث الذى بدأ من يوم 4 فبراير 1971، بداية الصعود إلى الهاوية بمبادرة التسليم للعدو دون مقابل . اصبحت الانحيازات المضادة لتوجهات وثوابت ثورة يوليو 52 ومبادئها هى السائدة فى المجتمع المصرى وسرعان ما انتق
  • أضف...