اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      عرض الصفحة
    • 1
      السلام عليكم انا زوجي مهندس ميكانيكا لحام و كنا في السعوديه سوا بولادنا و حصلت مشكله مع المكتب من تأخير رواتب لتعطيل مصالح و اترفعت قضايا كتير عشان ناخد مستحقاتنا و نزلنا مصر كلنا و بنتمني نرجع تاني  هل السعوديه الشغل فتح فيها و لا لسه و ممكن نلاقي فرصه عمل بتخصصه دا مع انه خبره 13 سنه مع العلم احنا بعتنا السي في لمعظم مكاتب سفريات في مصر و متوفرتش فرصه لحد الان و بقالنا 3 سنين بنعافر و مش لاقين
    • 0
      السلام عليكم انا مصري سافرت لسعوديه 2011رجعت منها بس عن طريق اليمن هروب من كفيلي 2013 بسبب سوء المعامله ومكنش عاوز ينزلني وواخد جوازي المهم انا عاوز ارجع تاني وخايف ليكون مينفعش بسبب خروجي عن طريق اليمن وكفيلي مبلغ فيا هروب عاوز اعرف البلاغ دا مكن يسقط ولا ا وهل ينفع اخش تاني ولا ا رقم اقامتي 2309834600
    • 10
      بعد تهديد و ووعيد .. كر و فر .. اتهامات تصيب الغثيان من تكرارها ..   بعد البحث عن شرعية و غطاء  لمهاجمة دولة ذات سيادة علي غرار ما حدث في العراق بعد افلام فيديو و تمثيليات تكاد تكون تكرار لأفلام ضحايا رابعة المزعومين ها هي امريكا و من ورائها بوديجارداتها  انجلترا و فرنسا تقوم ببروفة اول هجوم عسكري ضد سوريا  كان اخر ما كان في جعبتها لتنفيذ مشروع الخريف العربي .. بروفة .. بالونة اختبار لجس نبض روسيا اولآ .. و اخيرآ .. فالعرب لا حول لهم و لا قوة امام بلطجة امريكا السافرة ..
  • أضف...