اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      نزلت المرأة لسوق العمل ونافست الرجل بقوة حققت نجاحات فى شتى المجالات.ولأن لكل شىء فى الحياة ثمنا وقد يكون ثمنعرض الصفحة
    • 63
      عايز استشارة مستعجلة من أصحاب الذوق الرفيع .. عن نوع برفان نضيف وما حدش يقولى ركب .. علاشان انا بقرف من نفسى جداً لما بعمل الحركات القرعة دى D : عايزه أصلى ومش عايز اسبيريه لأ برفان طبعاً لأنه برفان يعنى مش هينفع يتوصف .. بس هحاول أوصف على خفيف بس انا زوقى اللى بحبه فى البرفان .. - انه يكون وسط فى رحته .. لاهو رحته تقيله تخنق .. ولا خفيفه ترمى على حريمى .. D: - يثبت لمدة طويلة - أن أمكن أزازته شيك .. - الأوبشن ده مش عايز حد يتريق عليه .. سعرة يكون فى المتوسط 100 جنيه يزيد 30 يقل 30 جنيه
    • 0
      امثال مابعد الثورة المولوتوف صابني ورب العرش نجاني كله سلف و إخوان اللي أوله شرم اخره طره العين ماتعلاش على النائب ...اللي عنده رئيس محيره يعمل ثورة ويطيره ساعة الحظر متتعوضش اجرى يا ابن ادم جرى الوحوش ياتلحق بورتو طرة يامتلحقوش ضل جيش ولا ضل حسني هتقولهملى حسنى حسنى هاقولهملك سوزان سوزان يامورث في غير ملكك.علي طره انت وعيلتك الشعب اللي يجيللك منه الريح.اتنحي عنه واستريح المكتوب عالجبين.لازم يشوفوه في طره الفاسدين منـــــــــــــــقول
    • 11
      مثل ياباني الشيطان استاذ الرجل وتلميذ المرأة ثق بأمرأتك مادام أمك تراقبها مثل هنغارى أنظر الام وتزوج الإبنة مثل بولندى الربيع عذراء والصيف ام والخريف أرملة والشتاء زوجة مثل تشيكى المرأة الجميلة تحتاج الى ثلاتة أزواج واحد ليدفع ديونها وواحد لتحبة وواحد ليضربها لاتستند الى الجدار المائل ولا الى المرأة مثل بلجيكى يخرب البيت ثلاثة زوجة شابة وخبز جديد وخشب اخضر امثال شرقية يختبر الذهب بالنار وتختبر المرأة بالذهب لم تنة المرأة عن شئ الا وفعلتة دموع المرأة دليل كذبها استشر زو
    • 1
      للى بيته من إزاز ميغيرش هدومه فى الصالون فاقد الشىء يدور عليه اقلب القدره على فومها الفول يقع منها تأتى الرياح محمله بالأتربة ياخبرالنهارده بفلوس بكره ينزل عليه أوكازيون اللى معاه قرش محيره يجيب حمام ويحمره قال يامحشحشين يكفيكوا شر الكمين اللى ياكل لوحده يشبع اقطع عرق و حته بتلو اطبخى ياجاريه الأنبوبه فاضيه يا سيدى لو حبيبك عسل ما تحطلوش طحينة اللى يتلسع من الشوربه يتصل بالمطافى وبكره ترجع ريما من عند خلتها فى مارينا ياداخل بين البصله وقشرتها حط قطرة علشان هادمع من ريحتها اصوم اصوم
  • أضف...