اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      اضطرت الحاجة إحسان لاستئجار شقة صغيرة فوق سطح العمارة لتحتفظ فيها بالسرير أبو عمدان الذى كان فى بيت والدتهعرض الصفحة
    • 14
      ماذا تفعل اذا ربحت فى احد المسابقات فى دولتك التى تعمل بها كمغترب مبلغ مليون دولار ؟؟؟ هل ستستمر فى العمل بها أم تغير نشاطك ام ماذا تفعل؟ هل ستعود الى مصر ؟؟ وفى حاله عودتك ماذا ستفعل؟؟ وماذا ............. ولماذا ................... وأين ......................... و................و............و...............و............ من الاخر كل واحد فيكم هيعمل ايه ؟؟؟؟
    • 4
      يا ريت يا جماعة اللى عندوا اى معلومة يفيدنا فى الموضوع ده انا مهنتى عامل وبحاول اعمل زيارة او استقدام لزوجتى وفى معقب معاه ورق الاستقدام وواحد تانى معاه الزيارة هل يحصل مشكلة لو طلع الاتنين فى نفس الوقت يعنى لو تاششيرة الزيارة طلعت وفى نفس الوقت الورقا الصفرا ارجوا الافادة
    • 26
      فاكرين الموضوع اللي كنا عاملينه زمااااااااااااان بتاع في ايه في المحفظة؟؟ :o المرة دي بقى عاوزين نعرف في اييييييه جنب الكمبيوتر بتاعك يعني من الأخر ترابيزة الكمبيوتر بتاعتك عليها ايه... yaw: :D ابتدي انا ;) علبة كرتون "دي جديدة عليا" مش عارفا بتاعت ايه ومن ساعة ما جيت وانا مكسلة افتحها!! mc: سماعة كبيييييييرة بتاعت الكاسيت عشان اخواتي يقرفوني ب الألعاب بتاعتهم زي ما اكون في سينماااااا ورق ورق ورق ورق ورق ورق ورق كتييييييييييير اوي سي دي قلم كباية الشاي بتاع الريجيم بتاعتي
    • 3
      أنا اليوم حزين حتي النخاع..مقهور حتي العظام..مصدوم حتي الثمالة أحمق حقير لااجد من نعوت السب مايوفيه حقه مما يعتمر في كياني اغتال بمنتهي الصفاقة والسفالة والانحطاط سبعة اخوة لي في الوطن واصاب اضعافهم وطعنت رصاصاته ملايين المصريين في سويداء القلب صديقة عزيزة ارسلت لها رسالة تهنئة في العيد وردت علي - وانا الذي لم اكن اعلم ماحدث - برساله تقول وهل بعد ماحدث في نجع حمادي عيد؟ فعلا ..كيف لي ان افرح وانا قد اغتلت في يوم عيدي هل تنظيم (المختلون عقليا) هذا سيبقي طويلا يعربد في الشارع المصري؟ وهل ا
  • أضف...