اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عقد عمل في نجران

Recommended Posts

اريد ان اعرف هل كلية التربيه معترف بها هناك انا حاصل على بكالوريوس علوم وتربيه قسم رياضيات ابتدائى انا دخلت علىالموقع علشان اعرف المصاريف وفهمت ان الاقامه الدئمه بتدفعلها 490دولار كندى انا عايز اعرف المصاريف اللى ممكن تروح عليا لو لم اقبل انا فرد عازب وليس متزوج ايه المصاريف اللى هدفعها لكى يكون لى رقم ملف وهل ادفعها فى سيتى بنك ولااى بنك هل ممكن الحصول على كامل نقاط اللغه بالانجليزيه ولا لزم كمان الفرنسيه هل الزواج يؤثر فى النقاط

رابط هذا التعليق

هو انت مهاجر كندا ولا نجران ولا نقلو نجران لكندا انا لسه كنت مسافر هناك عشان شغل ولا الناس هناك عنيها خضرا ولا شعر اصفر ولسه زي ماهي تبع السعوديه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 12
      السلام عليكم ورحمة الله انا مهندس وبشتغل فى الخبر اجمل مدن السعودية ولكن معروض عليا عمل فى شركة الرياض لها مشروع فى نجران بزيادة فى الراتب تصل الي 4000 ريال شهريا وانا محتار ناس كتير خوفتنى من نجران وناس بتقولي مدام فى زيادة كدة اقبل وروح هل نجران صعبة للدرجة او وحشة علما باني زوجتى معايا ارجوكم الرد بسرعة
    • Guest Samia Elsayed
      3
      ارجو المشوره انا طبيبه أطفال و معروض علي العمل في مستوصف القاضي في نجران هل هو مكان جيد وناس كويسين ولا لا؟ وشكرا
    • 1
      السلام عليكم الاخوة الافاضل انا لسه جاي علي نجران وان شاء الله بفكر اجيب ولادي يعيشوا معايا كنت بسال عن افضل الاماكن اللي ممكن استاجر فيها من حيث الاسعار والامان والخدمات والمدراس ارجو الافادة من اهل الخبرة ويا ريت اي حد من سكان نجران يفدني في الموضوع وشكرا لكم جميعا
    • 1
      السلام عليكم بعد معاناة في صدور الفيزا الحمد لله وصلت الرياض وشكلها كده الشركة هتوديني نجران يا ريت اللي عنده معلومات عن منطقة نجران اهلها والعيشه فيها فسح الاولاد والمدارس والسكن والامان يا ريت تفيدوني عشان اقدر اقرر ولكم جزيل الشكر
    • 9
      بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليم ورحمة الله وبركاته حصلت علي عقد عمل في السعودية في مجال الكمبيوتر (مجال تخصصي) الشبكات ولكن العقد مكتوب فيه فني الكترونيات المشكلة ان البطاقة مفيش فيها فني الكترونيات ثانيا بالنسبه للأجازة من التربية والتعليم حيث اني مدرس حاسب الي ما هي الخطوات التي لابد ان اقوم بها للحصول علي أجازة وما مدة الأجازة كيف اقوم بتغيير المهنة في البطاقة عشان اعمل جواز السفر سمعت عن امتحان عن طريق القوي العاملة اسمه قياس مهارة فهل لابد من اجراءة؟؟؟ لكي احصل علي شهادة وظيفة
  • أضف...