اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

عرض عمل محاسب - أرجوا الإفادة

Recommended Posts

اخوكم مسافر يكرة ان شاء الله الرياض

انا محاسب خريج 2005 تجارة انجليزى جامعة الاسكندرية.تقدير عام جيد - خبرة 3 سنين فى شركة مالتى ناشيونال

انا حشتغل محاسب فى مجموعة البيان القابضة - من ضمنها شركة اتصالات هى دى اللى انا رايحها

العرض كالتالى :

الراتب الاساسى : 3250

بدل مواصلات : 325

مواصلات من السكن لو قريب بسيارات الشركة

بدل سنوى للسكن 9750 ريال او ثلاثة شهور من المرتب الاساسى

شهرين مكافاة سنوية بس مش مكتوبة فى العقد - على حسب كلامهم

تامين طبى شامل

مدة اختبار 3 شهور - قاللولى ان انت حتقيم فيها و حتزيد - على حسب كلامهم

التاشيرة : محاسب عام

تذاكر طيران سنوية - شهر اجازة مدفوع الاجر

مدة العقد : سنة قابلة للتجديد

المكان : حى الملز

المطلوب : انتو شايفين ان ده عرض كويس و ممكن احوش كام بعد الاكل و الشرب و كل المصاريف

و هل بدل السكن ده كويس مع العلم انى اعزب وايه هى اسعار الشقق فى الحى ده مشترك او لوحدى

يا ريت يا جماعة تطمنونى انا قلقان جدا

تم تعديل بواسطة عصام شوقى
تغيير العنوان بما يعبر عن مضمونه
رابط هذا التعليق

عرض محترم ربنا يوفقك

انصحك تسال عن طريق المنتديات على اسعار السكن في المنطقه الي انت رايحها

وكمان متوسط مصاريف الشهر لفرد واحد

واحمد ربنا ان الفيزا محاسب كده باذن الله ممكن تعمل استقدام زوجه

اهم حاجه خليهم يبعتولك عقد موثق من الغرفه التجاريه السعوديه والخارجيه السعوديه والقنصليه المصريه في السعوديه

عشان لما يجيلك العقد باذن الله تعرف توثقه من الخارجيه المصريه وبكده تضمن حقك وانهم مش هيرجعوا في كلامهم معاك

بالتوفيق

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 6
      تم تقديم جواز السفر بتاريخ 14 مارس 2022 ثم تم رد الجواز لعدم ظهور نتيجه المعامل  و بعدها روحت المعامل لاعادة رفع النتيجه و كمان المستشفى الخاص لاعادة رفع النتيجه المكتب الخاص بالتوظيف قالى انه مكتوب على الورق ( يعتذر ) و تم روجوع الجواز مرة تانيه مع العلم ان النتايج للتحاليل تمام و عند الاستعلام على موقع انجاز برقم الطلب و الجواز ( بيكتب ان الطلب تحت الاجراء ) المكتب بيقول ان كدة مش حينفع يدخل الباسبور تانى القنصليه  ايه الحل ؟ بعد اذنك   علما ان اتصل
    • 0
      خطبة عن مفهوم العبادة بعنوان “الإفادة في تحقيق العبادة” من خطب الجمعة للشيخ محمد نبيه يوضح فيها تعريف العبادة وأهميتها وما هي أنواع العبادة ويبين شروط قبول العبادة. العبادة في الإسلام إنَّ للعبادة في الإسلام منزلةً رفيعةً، ومكانةً جليلة، تجعل الحديثَ عنها في غاية الأهمِّيَّة، ولا يُستثنى مِن ذلك زمانٌ أو مكانٌ أو إنسانٌ؛ قال تعالى في سورة الذاريات: (وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ (56) مَا أُرِيدُ مِنْهُمْ مِنْ رِزْقٍ وَمَا أُرِيدُ أَنْ يُطْعِمُونِ (57) إِنَّ ا
    • 10
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. هذه المشكلة يعانى منها ابن خالى الصغير وهو يبلغ من العمر 19 عاماً حالياً .. وهذه المشكلة بدأت منذ السادسة عشرة 16 سنة وهو يعانى من : 1 - بحة الصوت ( بحة مستمرة لمدة ثلاث سنوات حالياً) . 2- دائم الحاجة إلى تنظيف الحلق (بالنحنحة المتكررة)، مع الاحساس بوجود جسم غريب بالحلق يحاول طرده. 3- عند الصراخ احيانا يصدر صوتين متتابعين غير واضحين الالفاظ .. صوت شبيه بحنجرة الطفل والمراة , وصوت اخر غليظ و"خشن" , والصوتين طبعاً لهم تردد مختلف .. وطبعاً يصيبه ذلك بضغط نف
    • Guest Ahmed Hussien
      1
      يا جماعه انا عندي مقابله كمان يومين مع كويتي واذا وفقت حنحدد الراتب  انا اصلا محاسب بس طالع اشتغل في مطبعه هو مش حيزود الراتب عن 220 عايز اعرف حقدر اوفر منهم قد ايه وانا اعزب ؟ وهل المرتب دا مناسب ولا قليل ؟ السكن المفروض يكون علي مين ؟
    • 12
      السلام عليكم ورحمه الله وبركاته برجاء الإفادة عقد عمل في سلطنة عمان الوظيفه:محاسب السكن والمواصلات وكارت الاقامه تتحمله الشركه بصراحه نسيت اسال عن الاجازات السنويه.. المرتب 200 ريال عمانى عايز رأى حد يكون مقيم او اشتغل قبل كده فى سلطنه عمان فى العقد ده وفى سلطنه عمان بصورة عامة وان شاء الله هبقى اذكر الاجازات لما استفسر من المكتب وشكرا
  • أضف...