اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

إستفسار

Mohammed Ali Alqadry

Recommended Posts

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا يا شباب طبيب أسنان و بوثق الشهاده بتعتي ملحقيه و من ثلاث أسابيع دفعت رسوم الجامعه 50 جنيه و كلمت الجامعه فعرفت إنهم ردو على الملحقيه بالفاكس بس لحد دلوقتي لسه الملحقيه ما ردتش على المكتب هل ده عادي يا شباب

و هل ممكن أستعجل رد الملحقيه و ممكن يعني لو حد يعرف حد في الملحقيه علشان أستعجل الرد و لا تنصحوني بإيه

ربنا يبارك فيكم

رابط هذا التعليق

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 20
      اخوكوا صيدلى فى المنطقة الشرقية بالسعودية عايز اروح الكويت فى زيارة لو حد يعرف ايه الإجراءات او التأشيرات المطلوبة ع الباسبور ياريت يقولى!!!!! B) :aslam: علما بأنى هاسافر برى إن شاء الله افيدونى افادكم الله
    • 0
      السلام عليكم  ممكن إستفسار بعد إذن حضراتكم أنا جاتلى تأشيرة عمل الامارات بس مش متوثقه من المستشار العمالى وروحت أطلع تصريح العمل فى موظف قالى لازم تتوثق وفى موظفين تانيين قالوا مش مهم وسافر بيها كدا وأما ترجع تبقى تتطلع تصريح ونحاسبك ع الجديد والقديم وأنا خايف يوقفونى فى المطار  شكراً مقدماً 
    • 20
      السلام عليكم إخواني أرجو منكم إفادتي عن كم تكلفه بناء قطعه أرض مساحه 175م2 + تشطيب فاخر وتكلفتها + تشطيب لوكس مساحه الأرض الكليه (350م2) (البناء بدروم+ارضي+دورين) كل دور مساحه 175م2 مكان الأرض (الشروق) أرجو منكم حساب تكلفتها حالياً لغيابي عن مصر لفتره ولكم جزيل وخالص الشكر
    • 3
      السلام عليكم و رحمة الله و بركاته أنا الورق بتاعي دخل القنصليه السعوديه النهارده بعد ما خلص ملحقيه كم وقت حتى يخرج الجواز بالتأشيره بارك الله فيكم أنا طبيب أسنان عام و التأشيره صادره أخصائي تقويم أسنان و العقد أخصائي تقويم أسنان هل في مشكله و هل ليها حل أرجو الإفاده
    • 642
      بسم الله الرحمن الرحيم أنا أخوكم أدهم الشرقاوى و مقدم على هجرة كبيك و معايا فايل نمبر. بقالى شهور بعمل بحث مطول و تفصيلى و دقيق و عميق عن كل خطوة فى خطوات الهجرة لكيبك من أول تقديم الأوراق حتى الإستقرار و العمل و لدىَّ الكثير من المعلومات التى إستقيتها من كل المنتديات التى تتناول موضوع كيبك و تعلمت على أيدى أساتذة كبار فى هذ المنتدى و فى غيره من المنتديات و هم من المهاجرين الآن و منهم من شغلته الحياة و إضطر إلى الإنقطاع عن الكتاية و كان الله فى عونهم جميعاً. الهدف هو رد الجمل لهذا المنتدى الع
  • أضف...