اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اكتب خاطره خاصه بك

عنبو

Recommended Posts

لما نقول لواحدة مش متجوزة يا مدام اكيد بتضايق لكن العكس ان كانت متجوزة وناديناها بأنسة بتبقي نوع من المجاملة وعن نفسي لما الواد اللي بيلم الاجرة في الميكروباص بيقولي الاجرة يا انسة انا ببقي نفسي اسيبله بقية الجنية بقشيش لرفعه من معنوياتي وبعدين انا فعلا معرفش الحالة الاجتماعية لفتفوتة هل هي فتفوتة مدام وللا فتفوتة لسه فتفوتة :lol:

لا اتفتت من زمان وبقت فتفوتة كبيرة وتلات فتافيت صغننين

نرجع بقى لموضوعنا ونقول خواطر.........

ربنا يبارك في الفتافيت الصغننين وتشوفيهم فتافيت كبار أد الدنيا :lol:

رابط هذا التعليق

• الردود 202
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

كل منا عميل محتمل .. واللعنه ... واللعنه لا تصيب إلا العقلاء .. كى تعيش سعيدا وسط الاغبياء .. عليك أن تكون أعظمهم غباءا!!!

اللهم أرنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه

و أرنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

المرأة تصف الرجل فى مراحل ثلاث

البية بتاعى !!

عم الحاج بتاعنا !!!

البركة بتاعتنا !!!!

هكذا تكون الحياة الصراحة بتوجع هههههههههههههههههههههههه

لا تقلق من تدابير البشر، فأقصى ما يستطيعون فعله معك هو تنفيذ إرادة الله .

رابط هذا التعليق

مين إللي قال إن الالوان

بيشوفها علان ذي فلان

دا إللي إنت شايفه إسود غطيس

هيعمي عيني من اللمعان

c,est moi

تم تعديل بواسطة منال شوقي

رابط هذا التعليق

يقال إن أقصر قصة كتبها إنســـــــان هي التالية: " رجـــــل ولد وعـــــــــاش ومــــــــات ".

وأنا أعتقد أن سيرتي .....-شأن أي شخص آخر - يمكن أن تروى على النسق نفسه، بشيء من التطـويل، لتكون كالتالي: " رجــــــــل ولد ولم يعـــــــــش ومع ذلك............ ســــــيموت "!

(أحمد مطر في لقاء مع موقع الساخر)

رابط هذا التعليق

صباح الورد

كلا يدعي وصلا لليلي ... و ليلي لا تقر لهم بذلك

كمية كدب غير طبيعية

تفاءلوا بالخير تجدوه

بعضا مني هنا .. فاحفظوه

رابط هذا التعليق

ستجد فى الحياة... الكثير من الاستفزازات.. فى العمل, فى الشارع.. .. و فى المصلحة الحكومية :sad:

كل ما عليك فعله.. هو ضبط النفس :D . :roseop:

تم تعديل بواسطة Folana

رب أخرجنا من القرية الظالم أهلها...

Je suis Québécois et je suis fier de l'être

رابط هذا التعليق

ستجد فى الحياة... الكثير من الاستفزازات.. فى العمل, فى الشارع.. .. و فى المصلحة الحكومية :sad:

كل ما عليك فعله.. هو ضبط النفس :D ... :roseop:

انا قريت لك كذا مداخلة 00 وحسيت من كلامك 00 زى ماتكون بتقول شكل للبيع او 00 لو حد عاوزنى فى خناقة يقولى :roseop:

اية رائيك اترفزت ولا لسة؟ لما نشوف هتنفز اللى قلتة ولا لا؟

تم تعديل بواسطة Folana

رابط هذا التعليق

ستجد فى الحياة... الكثير من الاستفزازات.. فى العمل, فى الشارع.. .. و فى المصلحة الحكومية :D

كل ما عليك فعله.. هو ضبط النفس :roseop: .. . :roseop:

انا قريت لك كذا مداخلة 00 وحسيت من كلامك 00 زى ماتكون بتقول شكل للبيع او 00 لو حد عاوزنى فى خناقة يقولى :lol:

انا بقول شكل للبيع؟ :sad: الله يسامحك :roseop:

انا طبعا بهزر معاك.. لانى عارف انك بتهزر... و كمان لانى عارف انك شخصية محترمة.

زيد على كده بقى انى صريح زيادة عن اللزوم.. و الصراحة دى بتزعل منى ناس كتير... و شىء طبيعى ان اللى يزيد عن حده ينقلب ضده... بس بحاول انى اخف الموضوع ده.. سواء الصراحة الزايدة او الاستفزاز.. بس الناس فى مصر بقوا صعبين جدا بصراحة.. ربنا يصبرنا لغاية اما نخرج منها على خير ان شاء الله.

حاجة أخيرة بقى عايز اوضحها... انا بدعى انى بتقبل النقد جدا.. خصوصا الشخص اللى بينتقد افعالى و كلامى.. لانى عايز اتعلم.. لكن فيه فرق بين انك تنتقدنى, و بين انك تشتمنى..

تم تعديل بواسطة Folana

رابط هذا التعليق

ستجد فى الحياة... الكثير من الاستفزازات.. فى العمل, فى الشارع.. .. و فى المصلحة الحكومية :D

كل ما عليك فعله.. هو ضبط النفس :D ... :)

انا قريت لك كذا مداخلة 00 وحسيت من كلامك 00 زى ماتكون بتقول شكل للبيع او 00 لو حد عاوزنى فى خناقة يقولى mc:

انا بقول شكل للبيع؟ :D الله يسامحك :D

زيد على كده بقى انى صريح زيادة عن اللزوم.. و الصراحة دى بتزعل منى ناس كتير... و شىء طبيعى ان اللى يزيد عن حده ينقلب ضده... بس بحاول انى اخف الموضوع ده.. سواء الصراحة الزايدة او الاستفزاز.. بس الناس فى مصر بقوا صعبين جدا بصراحة.. ربنا يصبرنا لغاية اما نخرج منها على خير ان شاء الله.

حاجة أخيرة بقى عايز اوضحها... انا بدعى انى بتقبل النقد جدا.. خصوصا الشخص اللى بينتقد افعالى و كلامى.. لانى عايز اتعلم.. لكن فيه فرق بين انك تنتقدنى, و بين انك تشتمنى..

خلاص كدة انت نجحت فى الاختبار00

عارف لو كنت زعلت 00 كنت00 0000 لا مش هأولك :D

مسااااااااااء زى العسل

تم تعديل بواسطة Folana

رابط هذا التعليق

ستجد فى الحياة... الكثير من الاستفزازات.. فى العمل, فى الشارع.. :D .. و فى المصلحة الحكومية :D

كل ما عليك فعله.. هو ضبط النفس :D .. . :)

انا قريت لك كذا مداخلة 00 وحسيت من كلامك 00 زى ماتكون بتقول شكل للبيع او 00 لو حد عاوزنى فى خناقة يقولى mc:

انا بقول شكل للبيع؟ :D الله يسامحك mc:

خلاص كدة انت نجحت فى الاختبار00

عارف لو كنت زعلت 00 كنت00 0000 لا مش هأولك :D

مسااااااااااء زى العسل

مسائك زى السكر..

.

تم تعديل بواسطة Folana

رابط هذا التعليق

كلمة واحدة.. قد تلقى بك فى السجن.. او تلقى بك فى قاع جهنم.. او تقيم حروب.. و تسقط دول.. و تدمر افعال سنين...

الكلمة نور.. و بعض الكلمات قبور..

رابط هذا التعليق

ليس من الصعب أن تضحي من أجل صديق

لكن من الصعب أن تجدالصديق الذي يستحق التضحية...

تم تعديل بواسطة joo

رابط هذا التعليق

الماء مع ليونته 00يذيب الصخر مع صلابته

" كلمه فى اذن كل حواء :D "

وحشتونى :)

رابط هذا التعليق

الوفاء صفة يندر وجودها

فاذا صادفت شخصاً يمتلكها ......... فاعلم انها ربما تكون المرة الأخيرة التي يحالفك فيها الحظ

اللهم إرزقني بفرحة ... تجعلني أسجد لك باكية .

رابط هذا التعليق

الجريمة الكاملة ليست هي التي لم نجد فاعلها وإنما تلك التي لم نسمع بحدوثها من الأساس

تم تعديل بواسطة منال شوقي

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 0
      محتاج اغير البطاقه لسائق خاص ايه المطلوب
    • 1
      مساء الخير،وكل سنة وأنتم طيبين      ياترى اللي ٱنتهت به الآيام ليكون بمفرده في بيته ،بيتكلم مع مين؟وهل ستكون  له أصلا رغبة في الكلام؟طيب كيف ستمر عليه الأربع وعشرون ساعة يوميا؟؟! لم التفت لهذا الموضوع ولم اتساءل قبلاههذا ؛ولكن ها انا اتساءل!!!!      أحمد الله أنني دائما عندي ما يشغلني،فلم أحس بالوحدة إلا نادرا وسرعان ما أعود إلى ما يشغل.    ما فات كان مقدمة..ممكن يكون لا رابط بينه وبين ما هو آت..لكني كتبتها(منذ مدة اصبحت أكتب في أي مكان  مباشرة وبدون مسودة كما كنت افعل سابقا)
    • 36
      الى كل المتجوزين ؟؟؟ مهما تكون بتحب مراتك جدااااا وهيا بتحبك ووخدين بعض عن حب وهيا ام عيالك وبينكم عشرة كبيرة فى ناس لما يشترى شقة جديدة او يحط فلوس فى البنك يكتبها باسم مراتو وفى منا مبيرضاش بكدة هل انت مع ام ضد ذالك ولماذا ؟وماذا سوف تفعل لو مراتك قالتلك خلى الفلوس مثلا باسمى او اكتب الشقة باسمى هل هتحرج ولا هتعمل كدة ولا هتولع البيت خناقة ولا هتقولها مش ضامنك ؟؟؟؟ السوال باختصار : هل تأيد انك تخلى تحويشة عمرك مع مراتك ام لا ؟ ولماذا ؟ وازاى تتصرف معاها لو هى الى طلبت منك كدة فى انتظا
    • 9
      طالما شغلنى هذا التساؤل لماذا نكتب لماذا نغرق المنتديات باحرفنا ما الذى نحاول التعبير عنه عبر المشاركه فى الحوارات التى تدور فى العاولم الافتراضيه هل الكتابه تشبع اشياء معينه بدواخلنا ام تساعدنا على الاحساس بالراحه و ما الذى يتعبنا داخلنا الى هذه الدرجه و يستكين عندما تفرغ اناملنا بعض منه على لوحه الكيبورد ما الذى يستفز كلماتنا لتنطلق على صفحات الانترنت و هل التساؤل صحيح بهذه الصيغه ام يجب ان نغير اداه الاستفهام من لماذا الى لمن هل اكتب انا اوتكتب انت لتوكيد هويتك لتعزيز النظره لى ككي
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بكل اعضاء الموقع الكرام المشكله عندي انى كل لما اوصل مشاركاتى الي 30 مشاركه علشان الرسايل الخاصه تانى يوم افتح الموقع الاقيه خصم كل المشاركات الجديده ووصل تانى للعدد القديم وموش قادره ارسل خاص خالص ممكن حد يقولي اعمل ايه ؟
  • أضف...