اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      محتاج اغير البطاقه لسائق خاص ايه المطلوب
    • 1
      مساء الخير،وكل سنة وأنتم طيبين      ياترى اللي ٱنتهت به الآيام ليكون بمفرده في بيته ،بيتكلم مع مين؟وهل ستكون  له أصلا رغبة في الكلام؟طيب كيف ستمر عليه الأربع وعشرون ساعة يوميا؟؟! لم التفت لهذا الموضوع ولم اتساءل قبلاههذا ؛ولكن ها انا اتساءل!!!!      أحمد الله أنني دائما عندي ما يشغلني،فلم أحس بالوحدة إلا نادرا وسرعان ما أعود إلى ما يشغل.    ما فات كان مقدمة..ممكن يكون لا رابط بينه وبين ما هو آت..لكني كتبتها(منذ مدة اصبحت أكتب في أي مكان  مباشرة وبدون مسودة كما كنت افعل سابقا)
    • 36
      الى كل المتجوزين ؟؟؟ مهما تكون بتحب مراتك جدااااا وهيا بتحبك ووخدين بعض عن حب وهيا ام عيالك وبينكم عشرة كبيرة فى ناس لما يشترى شقة جديدة او يحط فلوس فى البنك يكتبها باسم مراتو وفى منا مبيرضاش بكدة هل انت مع ام ضد ذالك ولماذا ؟وماذا سوف تفعل لو مراتك قالتلك خلى الفلوس مثلا باسمى او اكتب الشقة باسمى هل هتحرج ولا هتعمل كدة ولا هتولع البيت خناقة ولا هتقولها مش ضامنك ؟؟؟؟ السوال باختصار : هل تأيد انك تخلى تحويشة عمرك مع مراتك ام لا ؟ ولماذا ؟ وازاى تتصرف معاها لو هى الى طلبت منك كدة فى انتظا
    • 9
      طالما شغلنى هذا التساؤل لماذا نكتب لماذا نغرق المنتديات باحرفنا ما الذى نحاول التعبير عنه عبر المشاركه فى الحوارات التى تدور فى العاولم الافتراضيه هل الكتابه تشبع اشياء معينه بدواخلنا ام تساعدنا على الاحساس بالراحه و ما الذى يتعبنا داخلنا الى هذه الدرجه و يستكين عندما تفرغ اناملنا بعض منه على لوحه الكيبورد ما الذى يستفز كلماتنا لتنطلق على صفحات الانترنت و هل التساؤل صحيح بهذه الصيغه ام يجب ان نغير اداه الاستفهام من لماذا الى لمن هل اكتب انا اوتكتب انت لتوكيد هويتك لتعزيز النظره لى ككي
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بكل اعضاء الموقع الكرام المشكله عندي انى كل لما اوصل مشاركاتى الي 30 مشاركه علشان الرسايل الخاصه تانى يوم افتح الموقع الاقيه خصم كل المشاركات الجديده ووصل تانى للعدد القديم وموش قادره ارسل خاص خالص ممكن حد يقولي اعمل ايه ؟
  • أضف...