اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

مش هتغير إسمك بقى؟؟؟

المخنوق دائما

Recommended Posts

مانشاهده الآن من طريقة تعامل وحوار كثير من الإخوان المسلمين وبعض الشيوخ يؤكد كلامي السابق ذكره

اللهم إنى أعلم أنى عاصيك ...

ولكنى أحب من أطاعك ...

فإجعل اللهم محبتى لمن أطاعك شفاعة تقبل لمن عصاك

اللهم إن أحييتنى غريبا ... فلا تميتنى غريبا

كبير المحاسبين المتخصصين بالمملكة العربية السعودية ودول مجلس التعاون الخليجى

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 12
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ياريت يا جماعة كل واحد يدخل الموقع الرسمي للجنة العليا للانتخابات ويكتب رقمه القومي ويتأكد من وجوده في كشوف الناخبين ولو محتاج يستفسر عن أي شئ الموقع في كل المعلومات المتوفرة إلي الآن الموقع : http://elections2011.eg/ وياريت نساعد في نشر الموقع لكل اللي نعرفهم عشان نكون ايجابيين في الاستعداد للانتخابات
    • 21
      بأتكلم مع احد أصدقائي المقربين - صديق من ايام الجيزة يعني - إمبارح ... فلقيته بيقولي مش عارف إيه المناسبة أهو كان كلام هات وخد .. لقيته بيقولي تخيل كان في واحد معايا في الجامعه إسمه " حندوسه " فقلت له : حتدوسوه إزاي يعني ؟ قال : لأ هو إسمه كده " حندوسه ......................... بالمناسبة يا س س .. تعمل إيه لو كنت كبرت واللهم أحفظنا بعيد عن السامعين لقيت نفسك حندوسه ؟ فقلت له : فال الله ولا فالك أهو إنت .. أنا برضوا بتاع الكلام ده ؟ حندوست إيه يا عم ........... وكتاب الله كنت ازعل أوي من أ
    • 9
      بجد بجد انا محتاج أستلف إسمك يا مُحبَط هذه الأيام .. فلو سمحت بعذ إذنك يعني ممكن أسجل في المنتدى تاني وهاساميني " موحَبط 2 " او " موحبَط بشرطه " زي ما يكون يا شقي كنت بترمي لقدام لما سميت نفسك كده من كام سنة .. طب قولي أول ألفت نظري .. يالله حصل خير صحيح .. والحمد لله أنا لا اعاني من أي مشاكل حياتيه هذه الأيام غير مشاكل وطني وبلدي التى لا أستطيع أن أقلع عن إدمان التفكير فيها خاصة المشاكل التى تخص المواطنيين البسطاء الذين لا يجدون من يدافع عنهم .. فإذا وافقت أرجو أن تسجل هذه الموافقة في الش
  • أضف...